Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Demokratik aile!

Ne oluyor bilmem!

Hanım da başladı evde!

“Demokratik aile olmalıyız Ahmet!”

Ertuğrul Ata da annesinden yana çıkıyor! Hayırsız!

“Evet baba! Nedir bu evdeki 12 Eylül Anayasası tarzı yaşam? Bırak bunları artık!“

İlk defa kızdım ona!

“Ulan 13 Nisan çocuğu; kafamı kızdırma, alırım ayağımın altına bak! Ne biliyorsun da konuşuyorsun ulan!”

“Böyle konuşman onuncu maddeye aykırı baba!”

“Ulan dün sabaha karşı gittim sana dondurma aldım ulan! Onuncu maddede yazıyor mu bu?”

“Nasıl bir defa imana geldin, anlatır durursun! ”

“Ne demek istiyorsunuz siz şimdi?”

Hanım demek daha önceden düşünmüş bunu!

“ Yemeklere yardım edeceksin, bulaşığa da, fırına da sen gideceksin. Ertuğrul kalabalıkta sıkılıyormuş!”

“Yapmasam, gitmesem?”

“Seçimde gider evet oyu kullanırım!”

“Yapma be!”

“Yemin olsun!”

Selami’ye baktım!

“Ne diyor anan olacak bu kadın oğlum? ”

“Baba beni karıştırma bu işe!”

“Sen de boykotçu mu çıktın başıma lan yoksa?”

“Yok baba; bakarsın seneye 657’ye tabi olurum, politika yasak bize biliyorsun!”

Allah’ım, deli olacağım! Ali’yi arasam olmaz, en iyisi kızımı arayayım da destek alayım!

O da hazırcı çünkü!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..