Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Deneysel Şiirler . 4 : Sivrisinek

Deneysel Şiirler . 4  :  Sivrisinek
 

Hey sinek misin,  sivrisinek mi
Yoksa senin anan bir inek mi?
Mutlaka sende bir karışıklık var
Atan mutlaka bir çingene…

- Çingeneyse çingene
Onu da Allah yaratmış
Bir anayla babadan yontmuş
Sonra bir kundağa sokmuş..

Hadi bakalım, yol alalım
Evliya'ya Enbiya'ya dokunmayalım
Herkesin bir dokunulmazlığı var
Yoksa savcılar adamı içeri koyar.

Oyalanma buralarda anca gidersin
Bak, baban ne diyor, ince bir kedersin
Narin bir kemanın çaldığı
Senfonik bir devsin.

Boşversene sen, yola revan olma zamanı
Aldırma, ona buna koyma amanı
Sonra pişman olursun
Kendi kendine kudurursun.

Çay benim çıra benim
Kanımdan içme benim
Beni bir gün öldürürsün
Olsun, nasıl olsa
Beni her gün güldürürsün.

Abi, bir fare kapanın var mı?
Bu sinek sonunda beni öldürecek…

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..