Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Deneysel şiirler .1 : Nehir

Deneysel şiirler .1 :   Nehir
 

Ne ana var, ne baba:
Garibim ben bu diyarda 

İşte nehir akıp gidiyor
Ve hayatımız akıp gidiyor ardından
Kimse yüzümüze bakmıyor
Hızlı adımlarla geçip gidiyorlar
Nehrin kıyısından. 

Gözyaşlarım yağmur gibi
Bütün geçmişe ağlıyorum 

Nehrin kıyısında oturmuşum
Durmadan senin adını sayıklıyorum
Ta ilerilere bağırıyorum
Nehir arkamdan bakıyor
Ben arkandan bakmıyorum. 

Niye ben burada geziyorum,
Bekar, garip, bezirgan. Bilmiyorum.. 

İllaki nehir akıyor ve ben
İşitmeye çalışıyorum
Nehrin çıkardığı sesleri
Oysa beni kimse işitmiyor.
Zırıl zırıl ağlıyorum. 

Niye buradayım, niye yalnızım
Kim getirdi beni buraya, Bilmiyorum.
Sadece şişelere doldurmuşum
Gözyaşı satıyorum. 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..