Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Deniz günleri IV

Deniz günleri IV
 

Az kaldı. Saçlarım döküldü. Viyakladım. Kazıttm. Arkadaşlarım psikoloğa gitmemi söylüyor. Çok güçlü duruyormuşum. Renk vermiyormuşum. Birşey yokmuş gibi davranıyorum. Haklılar galiba. Bilmem ki inanmam ki psikologlara onlar kendi hayatına baksınlar psikopat oluyor çoğu kendi psikolojisi için psikoloji okumuş  diyip dururum. Terzi kendi söküğünü dikemez misali. Ama araştırıyorum gideceğim galiba. Kortizon hapı kullanıyorum. Tuzlu nedir unuttum. Ağzımın tadı bozuldu. Yutkunamıyorm. Midem  bulanıyor. Zorlada olsa yemek yiyiyorum. Kilo falan vermedim çok. Bari zayıflasaydım. :)) İşin şakası kötü hissetmiyorum. Yine de sağlıklıyım. Üç haftam daha var. MR istedim doktordan kafamda gezintiler konusunda. Sabret dedi. Kafamız karışmasın dedi. Tamam dedim. Bol bol dua ediyorm. Şükrediyorum.  Bugün haftasonu tatil ya evdeyim ya. Annem kızartma yapıyor. Off çok pis kokuyor. Biraz sesimi yükseltince AAA sen iyileşmişsin yapıyor. Midem bulanıyor. Öyle alışmış ki milletimiz  ahlayan vahlayan kendini acındıran insanlara acımaya... Şikayetini çığırarak değilde söyleyerek dile getirdiğinde sağlıklısın oluyor. Karşında kim olursa olsun. Deneme bir iki ..

-ahh boğazım anneeeee bir bardak  su verirmisin.

-hemen getirdim. Açmısın, yemekte getiriyim mi?

-:)))

Ara sıra eğleniyorumda böyle napıyım.  :)) İyi haftasonları.

 
Toplam blog
: 93
: 565
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Sanatla ilgileniyorum. Işık olan yerde zaten beyaz vardır. Karanlıkta kalanlar siyahtır. Renkler ..