Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Deniz olmalı

Deniz beni görünce mavisini çıkardı üstünden.. Daha çıldırtıcı mavi tenini göstermek için..

Göz kırptı , davetkar, histerik.. Hiç düşünmeden daldım ona.. Hiç düşünmeden teslim oldum..

Gözlerimden girdi..Damarlarımda dolaştı..Terdendi sanki bütün tuzluluğu..Aleni, herkeslerin gözü önünde seviştik..Bütün hünerlerini gösterdi..Doyamadık..Ben hiç doyamadım ona..

Kal dedi bana..Bütün servetini önüme serdi..Karun kadar zengindi..Sırtında bungolovu olan dev caratte elçisi oldu..Dev lagoslar, orfozlar ve binlerle canlısı vardı.. Kalmak istedim Güvercin Adası koyunda..Ancak ya ben deniz olacaktım..Yada deniz, deniz kızı olacaktı..

Ölümün huzuru mu, yaşama sevincimi anlamadım gitti bendeki?

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..