Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '19

 
Kategori
Psikoloji
 

Depremden Sonra

Geçtiğimiz hafta çarşamba günü sabahın erken saatlerinde Denizli'de meydana gelen deprem İzmir'de fazlasıyla hissedildi. Depremin şiddetinin 5.5 şiddetinde olduğu açıklandı. Ben o esnada bulunduğum yerde tek başına idim. Normalde depremden çok korkan biri değilken o sabah dehşete kapıldım. Sanırım İzmir'de depremi en çok hisseden bendim!

Sonrasında gün boyunca o anı düşündüm. Gerçekten hayatın kıymetini bilmemiz gerektiğini tekrar tekrar bize hatırlatan ne çok şey varmış! Bunlardan en önemlisi doğa olayları imiş!

Meğer çantada keklik sandığımız şeyler ne kadar kıymetliymiş.

Kainatın sağlam durmasına, güneşin dünyaya olan uzaklığına, denizlerin dalgasına, rüzgarın yönüne durup durup şükretmemiz gerekiyormuş.

Soluduğumuz hava çok değerliymiş.

Kendi sorunlarımız, bu kusursuz düzenin yanında küçücük detaylarmış.

Velhasılıkelam, gök ve yer, yerli yerinde dursun da insani sorunlar bir şekilde çözülür diyor, doğa olaylarını en derinden yaşamış tüm okurlarıma geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.

Psikolog/Yazar Seray Küçük

Online Psikolojik Danışmanlık: 05522682410

https://www.instagram.com/seraykucukkk/

https://psikologseraykucuk.weebly.com/

 

 
Toplam blog
: 37
: 62
Kayıt tarihi
: 25.10.18
 
 

Yaşar Üniversitesi Psikoloji Bölümü mezunuyum. Üniversite 3. sınıfta psikolojinin en temel konusu..