Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Depresif hezeyan

Depresyondayım unutuldum aldatıldım sevgilimden ayrıldım...

Bi dönem baya gündem yaratan bu sarkı galiba son günlerde durumumu anlatan hayatımın kısa bi özetini ortaya koyan bi şarkı...

Yoo sanmayın aldatıldım veya sevgilimden ayrıldım böyle bişi yok ama evden dışarı cıkmak istemiyorum evdekilerle de zorunlu olmadıkca cümle kurmuyorum telefonlarım çalmıyor çalsa da nadiren acmıyorum.

Ortada bişi yok bu durumda olmamı gerektiren ama galiba iyi bi şeyler de yok! İnsanı hayata bağlayan umutla neseyle bakmasını sağlayan pek çok neden varken ben hiç bişey bulamıyorum son günler de. Bilmem gecici mi yoksa alısmam gereken bir durum mu inanın ben de bilmiyorum ama tek bildiğim hiç keyfim yok!
Size de oldu mu boyle bir durum bilmiyorum ama olanlar varsa eminim kendini hiç bi işe yaramıyo durumunda hissetmenin ne demek oldugunu anlarlar. Ambiyane bi sözele soylemek gerekirse galiba esekten düşenin halini en iyi yine esekten düşen anlarmıs.

Hayata hep pozitif bakmaya calısan kendiyle bile dalga gecebilen biri olarak suan içinde bulundugum duruma bi türlü alısamıyorum aslında ben alısacam da cevremdekiler alışmak da direniyor. Oysa yine de ben boyle olmaktan şikayetçi degilim bi şekilde ömrümde kalan yaprakları koparmaya devam ediyorum tamam belki hiç bi anlamı olmadan bunu yapıyorum ama sonucta yine aksam oluyor yine sabah oluyor.. Ama o zaman ottan ne farkın var dediğinizi duyar gibiyim bunu ben de kulaklarımı ne kadar tıkarsam tıkayım içimden duymuyor değilim ama yine de rahat bırakın beni ya DEPRESYONDAYIM ve bunun tadını cıkarayım...(nasıl bi tatsa artık:( )

 
Toplam blog
: 3
: 382
Kayıt tarihi
: 23.07.08
 
 

Selamlar! 1983 Kayseri dogumluyum. Türk dili ve Edebiyatı mezunuyum. Sıradanlıklardan sıyrılmaya çal..