Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Derbi eşittir mide ağrısı demek!..

Derbi eşittir mide ağrısı demek!..
 

Bu derbi çaktırmadan midemi altüst etti; kendime hâlâ gelemedim. "Sende mi" diyenleri duyar gibiyim:


Başlık şu anki halimin, hatta gün boyu yaşadıklarımı birebir anlatıyor. Sabah midemin deli gibi yanmasıyla güne başladım; kahvaltıdaki kepekli ekmek, çilek reçeli vs. bana mısın demedi. Ardından işe, İkitelli dolaylarına gittim ve Kozyatağı-İkitelli arası mide yanmasından bir ara şakkadanak bayılacağım zannettim. Allahtan otomobilden inince derinnn bir nefis aldım da kendime gelebildim.

İkitelli yolculuğu boyunca gazete yığının içinde hiçbir yazıya odaklanamamın verdiği sıkıntı, 'bende bir numaralar var' hissinin içime yayılmasına, vücudumda bir şeylerin dans ettiği fikrinin ortaya çıkmasına neden oldu. Ve iki günden bu yana hayatımda ilk defa gazetelerin spor sayfalarına baktığımı fark ettim.

Evet, gariptir, futbolla hiç ilgili olmadığımı düşünen ben, bugün ilk defa bu düşüncemin kocamannn bir yalan olduğunu anladım. Derbi sabahı gerim gerim, patlayacak yer aramamın nedeni sadece ve sadece futbol sevdasındandı... Hiç maça gitmesem de, taktik, numara bilmesem de, 'takımın takımım' diyorum için için, başka bir şey demiyorum. Bunu yaparken de kimseye çaktırmamaya özen gösteriyorum. Beyin kadın olma isteğinin bir nedeni olsa gerek...

Ama insan sadece beyin kadın olarak var olamıyor. Hayatta bazı 'özel' alanlar var. Çok ilgili olmasan da seni kendine usul usul çekiyor; 'hadi yaklaş' diyor en olmaz sandığınız insana bile...

İşte, en olmaz diyebileceğiniz bendeniz, beyin salatası iddiasındaki bir insanda bile GS-FB derbisi mide ağrısı yarattı. Hem de gün boyunca bir an olsun dinmedi bu ağrı. Sürekli bir ağrı bu, şu an bu ağrı daha artmış durumda.

Nedenini siz de biliyorsunuz: 1-0 olayı...

Hayat garip, insana hiç olmadığı yanlarını kocamannn yaşınızda bile gösterebiliyor. Bugün gibi.

Diyebileceğim tek şey, bu derbi heyecanı beni yedi bitirdi.

(Babingom daha tuhaf ruh halinde şu anda. Bir yandan yazı düzeltiyor, göz ucuyla da kanaryanın sürprizlerini bekliyor. Cool bir kova adamı olduğu için de hiç anlayamıyorsun. Ancak çook yakını anlar şu anki cool 'en büyük fener-hadi sürprizlerinizi bekliyorum' diyen ruh halini:)

Şu anda mide ağrımı ne geçirirdi biliyor musunuz?

Bir sahil kenarında oturmak ve MFÖ'nün "Bodrum Bodrum" şarkısını dinlemek. Yazın gelmesi demek, hayatın yine binbir türlü heyecanı, aşkı ve tutkuyu bir arada bulundurduğunu hissettirmesi demek değil midir?

Bence öyle.

Bu derbi bize pek yaramayacağa benziyor.

Hadi yine aşka tutunalım, karnımızda kelebeklerin uçuşmasını dileyelim.

"En büyük aşk, başka büyük yok!

En büyük sen, bir de sevgimiz"

Harun Kolçak'ın bu şarkısı aşkı dört gözle, denizin kenarında yaşamak isteyenlere gelsin.





 
Toplam blog
: 87
: 1432
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

29 yaşında ve yengeç burcuyum. Her sabah 'flu' gözlerle dünyaya merhaba dememi sağlayan 5 numara göz..