Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '18

 
Kategori
Sosyoloji
 

Derin Düşünce

Derin Düşünce
 

Derin düşünmek gerek, havayı ,suyu, toprağı, canlıyı, insanı... İçini görmek lazım. Ceviz kabuğunu doldurmayacak meselelere kafamızı yorup vakit ayırdığımız kadar; insan ruhunun derinliğini görmeye çalışacak kadar ruhumuzu incitmiyoruz hiç.

Güzel bakıp, güzel görmeye çalışamazmıyız hiç? Okuduğum bir kitapta şöyle diyordu" cevizi kırıp içini göremeyenler; onu kabuktan ibaret sanırlar. " En büyük tecrübeleri detaylarda gizli. Tecrübe edinmek gerek, insanı anlamak; anlamak için de güzel dinlemek gerek...

Boş vaktin harmanı olur mu hiç, vakti ilimle doldurmak gerek... Beynimiz her daim açtır bilgiye, doyurmak gerek, tecrübeleri yoğurmak gerek...Baktığımız gördüğümüz her nesnenin detayları ve kimyasal yapısı var.Kimyasını  parçalamak gerekmez anlamak için, sadece birazcık ' bakış açısı '...

Hayatım boyunca hep yazdım çizdim, kelimelerle aram çok iyiydi. Puzzle gibi birbirine yakıştırmaya çalışıp satırlar oluşturdum hep. Baktığım herşeyde bir detay aradım. İnsanın ruhi özelliği belki de bilemiyorum, ama sevdim önce bakıp görebilmeyi. Nasıl bakıp görürsek; ruh öyle beslenir, kalp de öyle şekil alır...

 

 

 

 
Toplam blog
: 17
: 139
Kayıt tarihi
: 02.07.18
 
 

Hayatın tehlikeli olduğunu görmeye başladığımda yazılara verdim kendimi. Okuduğum yazılarda sevdi..