Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '09

 
Kategori
Dilbilim
 

Derken derkeeen!!!?

Acaba diyorum eskiden de bu kadar çok kullanılıyordu da bu kelime benim mi dikkatimi çekmemişti hiç? Ta ki bir yerli dizinin karakterleri altını çize çize üstüne basa basa bu kelimeyi kullanana kadar.

Bir bilseniz öylesine nefret eder hale geldim ki ''derken'' kelimesinden, ne söyletir oldum çevremdekileri ne de söyler oldum. Siz bir cümle kuruyorsunuz karşınızdaki şahıs o cümleyi aynen tekrar ediyor ve sonuna bir de ''derken'' kelimesini ekliyor...

N'oldu şimdi? Benim bittiğim an o an işte. Ya kardeşim sen o cümleyi tekrar edip sonuna derken kelimesini ekleyene kadar direkt olarak ''Anlamadım tekrar eder misiniz?'' gibilerinden daha yakışık alır bir soru cümlesi yöneltsen ne kaybedersin değil mi ama!!? Bu arada ne kadar çok ''derken'' demişim. Daral geldi...

Sevgi ile...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..