Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Dersimi alalı çok oldu

Dersimi alalı çok oldu
 

Dün benim için anlamı olan bir gündü. Rahmetli anam beni (dün olmasa da kayda öyle geçmiş)dünyaya getirmiş. Kutlayan kutlamayan herkese teşekkürü borç bilerekten teşekkür ediyorum. Hani önemsendiğinizi değer verildiğinizi hissettirir ya size, mutlu olursunuz bir telefonla bile işte öyle kâh sevindim kâh hüzünlendim. Bir kişiden farklı bir şey bekledim tabi tahmin edersiniz ki eşimden, bakkal Mustafa amcadan bekleyecek halim yok ya Allah kimilerine incelik ve nezaketi bol bol verirken sanırım bizimkisi ihtiyacım olmaz diye almamış. Yoksa insan eşine bir mesajda mı yazamazdı değil mi?

Hayat dersini iyi almamışım demek ki hala bir şeyler bekliyorum ama insan evladının içinden gelmiyorsa zorla yaptıramazsın. Şeytan dedi ki eteğinde ki taşları al bir bir kafasına at ama şeytana uymadım. Kızım uzatma ne gerek var herkes bir gün ektiğini biçer sabret, sabretki zamanı gelsin. Hani atalarımız demiş ya ''yemeye yüzün yoksa dilin demi yok'' diye dili de yok bizim kinin bir zamanlar bülbül gibi şakırken sanırım ben dilini kesivermişim garibin şimdi şakıyası yok.                    

Şunu fark ettim; artık içimi acıtmıyor, belki incelik yapmaması daha iyidir, çünkü yapmacık olduğunu düşünürüm. Belki geç oldu ama sonuçta ben dersimi alalı çok oldu. Onun dediği gibi ben senin beklediklerini yapamayabilirim. Beklediğim yatlar, katlar değil sadece sevgi, saygı, dürüstlük ve sadakatti, veremedi.

Kafana taktığına bak diyorum kendi kendime o bir şey yapmadıysa dünyanın sonu değil ya hayat devam ediyor be kızım, aldığın her nefesin kıymetini bil yaşamak her şeye rağmen güzel varsın senin değerini bilmesin sen kendi değerini bil yeter. Üstelik dünyalar tatlısı yavruların var birilerine karşı rolünü iyi oyna ki ağlıyor demesinler. Sonuçta biliyorum ki benim mutsuzluğum onların mutlu olmasını sağlar. Nice sağlıklı ve mutlu yıllara bebişlerimle beraber, İyi ki doğdum. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..