Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

29 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Desem ne yazar

Desem ne yazar
 

Değişmem değişemedim
Şimdiki aklım olsa
Desem ne yazar

Fırsatlar kaçmış
Keşkeler taşmış
Gözlesem yolunu
Tutsaydım kolunu
Desem ne yazar

İyi ki sevmişim
Aşığım; ayıp mı?
Yıllar geçiyor
İnsanlar seçiyor
Sevdirmek zor
Sevmek kolay
Nefret kolay
Desem ne yazar

Göze alsaydın
Riske girseydin
Tadını bilseydin
Hiç kırmasaydın
Hiç öpmeseydin
Hiç dokunmasaydın
Gemileri yakmasaydın
Desem ne yazar

Sevdim sandın
Sevildim sandın
Kullanıldın atıldın
Miyadın dolmadan
Kapıya konmadan
Seveni sev
Sevdayı gör
Desem ne yazar

Vazgeçmek için erken
Anlamak için geç
Sen yolunu seç
Sen yoluna
Ben yoluma
Desem ne yazar

Cebrin Defteri; 29, Aralık, 2010 , Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..