Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Devlet terbiyesi

2001 Ocak-2005 Temmuz  tarihleri arasında Diyarbakır Hazro'da İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü yaptım vekaleten.

Görev yaptığım süre içinde amirler tanıdım. Vali, kaymakam. Toplantılara katıldım, denetimlere eşlik ettim. Elbette zaman zaman hoş olmayan durumlar yaşandı. Aksilikler oldu.

Yaşanan aksiliklerle ilgili mülki amairlerin astlarının astlarıyla diyaloga girdiklerine şahit olmadım. Devlet terbiyesinin gerektirdiği gibi hareket ederlerdi. 

Bir üst için en kötü olanı devlet terbiyesinden yoksun olmaktır. Devlet terbiyesinden yoksun olan egosunu tatmin eder. Etmesine de. Ancak makamını küçültür, saygınsızlaştırı.

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..