Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Devran döneli beri

Devran döneli beri
 

Rüzgardan nasibini aldın mı sen?

Hiç uçurtma olup uçtun mu?

Beyhude misali

Araz olup kaçtın mı?

Yoksa marazi bir kişilik miydin?

Es ve es deli Rüzgar

Döndür devranı sinsice

İster soldan-sağa

Ya da tam tersi

Dünya zamanla dönsün

Aşkların her zerresine gömdüğün gönlümü

Uçur gökyüzünden uzaklara

Evrene sal gaz kaçırırmış gibi

Bekle bak

illuzyonlar gerçeğe dönüşürse belki

Hayatın illuzyon olması gerçek değilse şayet

Yani varolan herşey var ise bu devranda

Bekle ki

Zamandan al nasibini

Ve insan olarak

Yaşlan

Yaş al ki

Anlamak için tecrüben olsun

Kaderini

Ve kederini

Göm evrene

Sakla ki

Bir daha bulamayasın

Saatler donuk arkadaşlar

Çalışmıyorlar ve bozlumuşlar

Hatta devran da dönmüyor artık

Belki kıtlık zamanı

Belki deprem

Belki de ahiret

Yandık o zaman

Şayet doğruysa

Çağrılırsak huzura

Sözlüden sınıfta kaldık diyeceğiz

Üşüyorum rüzgar

Esme öyle

Gürleme bana

Ben insan

Çağların ötesinde

Dünyaya çağrıldığımdan beri

Kah öyle

Kah böyle

Varım ben

Devran döneli beri.

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..