Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Didim Barış Şenliği başlıyor...

Didim Barış Şenliği başlıyor...
 

Didim Barış Şenliği, Didim’e en çok yakışan ve git gide de Didimle özdeşleşen bir kavram oldu.

Ülkemizin her köşesinden ve Dünya’nın birçok ülkesinden göç alan Didim, barışın, hoşgörünün güçlendiği bir turizm kenti olma yolunda emin adımlarla ilerliyor…

Didim Belediyesinin gelenekselleştirdiği, Barış Şenliklerinin bu sürece önemli katkılar sağladığını düşünüyorum…

Ülkemizin ve dünyamızın barışa en çok ihtiyacı olduğu bir dönemdeyiz… Atatürk’ümüzün “Yurtta barış, dünyada barış” anlayışını, Didim yerelinde geliştirmek için Didim Belediyesi uzun yıllardan beri çalışmaktadır… Bu çalışmalar meyvesini vermeye başlamıştır… Ayrımcılığın, ötekileştirmenin, dinsel inançlara baskının, mahalle baskısının, köken ayrımının yapılmadığı bir oluşuma doğru Didim hızla yol almaktadır… Didim’in bu sosyal yapısını bilenler ve fark edenler Didim’i yerleşim yeri olarak da tercih etmektedirler…

Bu yıl 17.si yapılacak olan ve 1 Eylül – 3 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek Barış şenliğinin teması “Barış ve medeniyetlerin kardeşliği” olacak…

Böyle güzel ve anlamlı bir şenliğin Barış” tadında geçmesini ülkemiz ve Dünya barışına katkı sağlamasını diliyorum… Bu şenliği düzenleyen ve gelenekselleştiren Belediyemize bir Didimli Barışsever olarak teşekkürler ediyorum…

Didim Barış Şenliği programını sizle paylaşıyor, barış dolu günler diliyorum…

1 Eylül 2012 Cumartesi

10.00 Öğretmen Berrin FİDAN Anısına Tuval Boyama Çalışması Yer: Cumhuriyet İ.Ö.O. Bahçesi- Eskiköy

10.30 Barış Koşusu-Apollon Tapınağı - Altınkum Arası

11.30 Plaj Voleybolu Açılışı -Altınkum Plajı

12.00 Kitap Standı Açılışı-Altınkum Vakıflar Önü Hüseyin ÖZALP- Osman KAÇMAZ – Muammer KARABULUT – Necdet PEKMEZCİ – Derya KIRICI

13.30 Çocuklar Barışı Çiziyor Resim Atölyesi Yer: Yenimahalle Parkı Kütüphane Önü

14.30 Karma Fotoğraf Ve Resim Sergisi Açılışı – Ticaret Odası

15.00 Söyleşi: Barış Ve Medeniyetlerin Kardeşliği Diyanet İşleri Başkanlığı Temsilcisi – Rum Patrikhane Temsilcisi – Ermeni Patrikhane Temsilcisi – Süryani Cemiyeti Temsilcisi – Musevi Cemiyeti Temsilcisi Yer: Ticaret Odası

18.30 Barış Yürüyüşü-Medusa Disco Önü-Aytepe

19.30 Barış Meşalesinin Yakılması Ve Barış Mesajlarının Okunması

20.00 Teknelerle Barış Gezisi – Altınkum İskelesi

20.30 Sokak Sanatları Atölyesi Canlı Heykel Gösterisi – Altınkum

21.30 İzmir Semazen Grubu Sema Gösterisi

22.00 Konser: Hatay Medeniyetler Korosu Yer: Altınkum Plajı

2 Eylül 2012 Pazar

10.00 Plaj Voleybolu Turnuvalar Devam

14.30 Resim Atölyesi Ödül Töreni -Ticaret Odası

15.00 Panel: Eğitimin Toplumsal Barışa Etkisi Av. Bülent TEZCAN – CHP Genel Başkan Yrd. (Moderatör) Betül KORKUT Eğitim Sen Myk Üyesi Doç.Dr. Ali Murat IRAT -Yazar Yer: Ticaret Odası

19.00 Halk Oyunları Gösterileri Yer: Mavişehir

20.30 Sokak Sanatları Atölyesi Canlı Heykel Gösterisi- Altınkum

21.00 Grup Eflatun Konseri Yer: Altınkum Plajı

22.00 Konser: Zülfü LİVANELİ Yer: Altınkum Plajı

3 Eylül 2012 Pazartesi

11:00 Plaj Voleybolu Finali Ve Ödül Töreni Yer: Altınkum Plajı

12:00 Söyleşi: Suriye’nin Tanıkları Bereket KAR-Gazeteci Yazar Prof.Dr.Mehmet YUVA- Şam Üni. Tarih Anabilim Dalı Öğr. Üyesi Şeref ABAZA Suriye Esk. Mil. Yer: Ticaret Odası

15.00 Panel: Ateş Altında Siyaset Prof. Dr.Metin Lütfi BAYDAR-CHP Milletvekili (Moderatör) Refik ERYILMAZ – CHP Hatay Milletvekili Oğuzhan MÜFTÜOĞLU - Birgün Gaz. Yazarı Ali BERBEROĞLU - Kesk Myk Üyesi Yer: Ticaret Odası

19: 00 Halk Oyunları Gösterileri -Yer: Akköy

20.30 Sokak Sanatları Atölyesi Canlı Heykel Gösterisi- Altınkum

21.00 Vedat DEMİRHAN Konseri Yer: Altınkum Plajı

22:00 Konser: Arif SAĞ- Erdal ERZİNCAN Yer: Altınkum Plajı

24.00 Havai Fişek Gösterisi Ve Kapanış.

“Yurtta Barış, Dünyada Barış” Mustafa Kemal Atatürk

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..