Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Didim Belediyespor 2 - 1 Çine Madranspor

Didim Belediyespor 2 - 1   Çine Madranspor
 

 

 

Bölge Amatör Ligi 8. Grupta şampiyonluğu kovalayan Didim Belediyespor Didim Atatürk Stadında Çine Madranspor’u konuk etti…

Didim Atatürk stadı yine her yaştan ve cinsiyetten Didim Belediyespor taraftarlarıyla dolmuştu… Didim’in Apollonlar’ı takımlarını durmadan desteklediler…

Yeri gelmişken bu Apollonlar Grubu üzerinde biraz durmak istiyorum… Takımlarını desteklemeleri, ortama heyecan katmaları çok güzel bir durum… Yadırgadığım bir durumu burada belirtmeden geçemeyeceğim… Didimliler bu maçları ailecek izliyorlar, İngiliz hemşerilerimiz de bu maçlara yoğun ilgi gösteriyorlar… Apollon Grubu şarkılı, türkülü desteklerinde küfüre yönelik, adaba aykırı sözler sarf ediyorlar… Bu durum ise bu maçı izlemeye gelen önemli bir kesimi rahatsız ediyor…

Şimdi gelelim maça… Şampiyonluk yolundaki Didim Belediyespor son iki maçında dört puan kaybetmişti… Çine Madranspor karşısına da mutlak galibiyet için çıktı…

Hava çok rüzgârlıydı… Atatürk stadı da bu esintinin etkisindeydi…

İlk yarıda rüzgârı arkasına alan Didim Belediyespor, Çine Madranspor karşısında zor anlar yaşadığı dakikalar oldu… Bu akınlarda kaleci Murat oldukça başarılıydı… Rüzgâr, her iki takımında top kontrolünde sıkıntılar yaşatıyordu…

İlk yarının bitimine beş dakika kala Çine Madranspor ceza sahası içinde  ayaklarda dolaşan topa en son Kemal dokunarak Didim Belediyespor’u öne geçirdi…

İkinci yarıda Çine Madranspor rüzgârı arkasına alarak başladı… Her çekilen şut Didim ceza sahasına düşüyordu… Kaleci Murat tüm bu ataklarda başarılıydı…

Çine Madranspor’un gölü ikinci yarının ortalarında geldi… Ceza sahası içinde topu önünde bulan Çinesporlu Erhan topu yerden Murat’ın uzanamayacağı köşeye göndererek eşitliği sağladı… Golden sonra da Çine Madranspor’un atakları devam etti… Didim Belediyespor’un oyuncu değişikliği ile oyuna bir hareket ve denge geldi…Maçın bu sonuçla biteceği beklenirken, Didim Belediyespor'un kazandığı penaltıyı Gökhan gole çevirince Didim Belediyespor üç puanın sahibi oldu...

 

Takımların kadroları şöyleydi :

 

DİDİM BELEDİYESPOR: Murat(****), Doğan (**), İbrahim (**), Murat Koduz (**) (Reykan), Kemal (***), Yusuf (***) (Burak), Ahmet(**), Gökhan(**), Samet  (***) (Fatih)(**), Oğuz(**), Gökhan (**).

 Teknik Direktör: Reşat Kartal

ÇİNE MADRANSPOR: Hüseyin (***), Muhittin(**) , Cihan(**), Ali(**), İsmail(**), Mehmet Ali (**), Halim(**) (Emin), Hakan (***), Seçkin (***), Ramazan(**) (Erhan), Hakan Aydın(**) (Mehmet)

 Teknik Direktör: Göksel Özdemir

GOLLER: 41.dk Kemal, 82 dk. Gökhan (Didim Belediyespor) Erhan (Çine Madranspor)

SARI KARTlar: Murat, Doğan ve Samet (Didim Belediyespor) Muhittin, Mehmet Ali (Çine Madranspor)

BAL 8. Grupta maçlar sonrası puan durumu şöyle oluştu:

 

TAKIM

Toplam

O

G

B

M

A

Y

Puan

 

AV

1

İzmir İl Özel İdaresi

9

6

3

0

25

6

21

 

+19

2

Balçova Belediyespor

9

6

2

1

23

6

20

 

+17

3

Salihli Belediyespor

9

6

2

1

21

7

20

 

+14

4

Didim Belediyespor

9

5

2

2

15

8

17

 

+7

5

Manisa Belediyespor

9

4

4

1

16

5

16

 

+11

6

İzmirspor

9

4

3

2

11

5

15

 

+6

7

Çine Madranspor

9

4

1

4

17

16

13

 

+1

8

Manisa İl Özel İdaresi

9

4

1

4

12

12

13

 

0

9

Emirdağspor

9

4

1

4

11

13

13

 

-2

10

Sökespor

9

3

3

3

12

7

12

 

+5

11

İscehisarspor

9

3

1

5

11

20

10

 

-9

12

Uşak İl Özel İdare

9

2

0

7

9

39

6

 

-30

13

Uşak Belediyespor

9

0

1

8

6

19

1

 

-13

14

Afyonkarahisarspor

9

0

0

9

2

28

0

 

-26

 Didim Belediyespor, haftaya lig sonuncusu olan Afyonkarahisar deplasmanına çıkıyor...

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..