Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Didim CHP, "31 Mart" ve halkın partisi olmanın yolu

Didim CHP, "31 Mart" ve halkın partisi olmanın yolu
 

Hafta sonu Didim’de CHP’nin ilçe kongresi var.

Didimli CHP’liler ilçe başkanlarını ve yönetim kadrolarını seçecekler.

Peki… “Didim CHP”de kim kazanacak?

Kim kaybedecek?..

Cumhuriyeti kuran halkın partisinde halk iktidara gelebilecek mi?

Egemenliğini Didim ilçe örgütünde ilan edebilecek mi?

Cumhuriyet, demokrasi, tam bağımsızlık, insan hakları, adalet, sosyal devlet ve hakça bölüşüm gibi ilkeler nutuk edebiyatlarından süzülerek yönetime el koyabilecekler mi?

“Su, toprak ve hava”nın korunması garanti altına alınabilecek mi?

Çevre değerleri, gerçek koruyucularına kavuşabilecek mi?

“Rant - inşaat – imar” üçgeninin açıları kamusal çıkarın ağır basması ile düm/düz edilebilecek mi?

Siyasete olan ilgi, şirketlerin, grupların, hiziplerin, kayırmacılığın sultasından kurtarılabilecek ve yurtsever bir sorumluluk haline getirilebilecek mi?

“O senin adamın, bu da benim adamım,” yöntemi buruşturularak, çöp sepetine atılabilecek mi?

CHP, Didim’deki yönetim kadrolarını “kuvayı milliye” gönüllülerinden oluşturabilecek mi?

Politikayı bir ikbal aracı olmaktan çıkartacak olan bir anlayış Didim CHP yönetimine demir atabilecek mi?

Doğruları, “çıkara uygunluğu ölçüsünde savunma” yöntemi kapı dışı edilerek, gerçekleri sadece doğru oldukları için ileri sürme yiğitliği egemenliğini ilan edebilecek mi?

CHP, Didim’de, tüm ülkeye örnek olabilecek bir yeniden yapılanma, gerçek bir arınış ve atılım hamlesine enerjisini [yeniden] seferber edebilecek mi?

“Önce insan” ideali hafta sonu yapılacak olan “gelen kurul”da divan başkanlığına seçilebilecek mi?

İşte… Didim’in, Akbük’ün, Aydın’ın, Ege’nin ve tüm Anadolu’nun beklediği ve özlediği öz budur.

Cumhuriyet’in ve halkın partisini, Türkiye’nin ağır sorunlarına çözüm getirecek gerçek bir kurtarıcı haline dönüştürmenin yolu yerelden geçmektedir.

Yerel Cumartesi günü Didim’dir.

Pazar günü bir başka ilçe, bir başka il olabilir.

Cüzdan-mevki-koltuk severliğin terk edileceği ve yerine yurtseverlik idealinin yerleştirileceği günler önümüzdedir.

Bu günleri doğru değerlendirmediğimizde başımıza gelecek olanların ne olacağı, şu ana kadar yaşadıklarımızdan bellidir.

Evet… Yeniden “kuvayı milliye”…

Yeniden kişisel ikbal batağından kurtarılmış devrimci bir ruh!

Ve yeniden tam bağımsız, laik, gerçek demokrasi, hukuk devleti ve hakça bölüşüm… Ve bu hedeflerin ilk basamağına adım atabilmek!

İşte 31 Mart 2012 Cumartesi günü CHP Didim ilçe örgütü bu büyük ve önemli adımın denemesini yapacaktır.

Bu “31 Mart” tarihte yaşamış olduğumuzdan farklı olmalıdır; çok farklı…

farukhaksal@gmail.com

www.dnm-ler.com

 
Toplam blog
: 913
: 485
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

1942 yılının Şubat ayında Bursa'da (Mehmet Kemalettin'den olma, Emine İffet'ten doğma olarak) dün..