Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Sağlık
 

DİKKAT, DİKKAT! Domuz gribinden ölenlerin sayısı 415'e yükşeldi.

DİKKAT, DİKKAT! Domuz gribinden ölenlerin sayısı 415'e yükşeldi.
 

415 derken bir bakmısız 1415 olmuş. Ne zaman? Pek yakında.


Dün Sağlık Bakanlığından bir açıklama geldi. “Domuz gribinden ölenlerin sayısı 415’dir”. Bu rakam çok ürkücü bir rakam. Sağlık Bakanlığı bu rakama tahminlere göre Mart 2010 ayında ulaşmayı tahmin ederken Aralık 2009’un ortalarında ulaşıldığını ilan etti. Yanıldılar mı acaba? Hayır. Sağlık Bakanlığı herkesin aşı olması halinde bu sayının Mart ayında mümkün olabileceğini söyledi.

Üstelikte Avrupa Birliği Ülkelerinde domuz gribi vakalarında ölenlerin sayısı ülkemizde ki vakaların çok çok altında seyrediyormuş.

Neden?

Başbakanımız bu konuyu çok iyi biliyor ya. “Ben ve ailem aşı olmayacağız” demesi “Başbakanım olmazsa bende olmam” diyenlerin sayısının artmasına neden olmuştur.

Halen tereddüt içinde olanlar var aşı olayım mı olmayayım mı?

Ben daha önce oldum. Dün annem ve babamda oldular. Küçük kızımda dün okulunda oldu. Eşime söyledim bu sabah sağlık ocağına giderek oldu.

Ben çok sağlıklıyım.

Büyük kızımın okuluna henüz aşı için gelinmedi.

Ama halkımız halen duyarsız. Bunu da küçük kızımın sınıfında mevcut 30 kişiden iki kişinin aşı olmasından anlıyoruz.

Sizler başbakanın bir lafına bakmayınız.

“O kendisini denize atacak sizler de mi atacaksınız?”

Daha fazla ölümler olmadan, daha doğrusu ölüm sayıların dört hatta beş rakamlara ulaşmadan önlem alınmalı.

Önlem aşı olmaktan geçiyor. Bunu televizyonlardan “aşı olunuz” diyen doktorlar söylüyor.

Sağlık Bakanı söylüyor.

“LÜTFEN AŞI OLUNUZ!”

Hapinize sağliklı günler dilerim.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..