Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
Eğitim
 

Dilci olmak suçsa yakalayın, atın beni içeri!!!

Dilci olmak suçsa yakalayın, atın beni içeri!!!
 

Baktım, baktım hatta göremeyince dönüp tekrar baktım ama yoğun bir çalışma temposunun dışında yaşanır pekte bir olay yok gibi görünüyordu her zamanki gibi ve her öğrencinin ki gibi yada daha doğrusu gelecek endişesi taşıyan her öğrenci gibi demeliyim...

Hafta içi günlük 8 saaatten oluşan yoğun bir okul gününden sonra birde hafta sonu dershane çalışmaları ayrıca bunlar yetmiyormuş gibi üzerine hafta içi okul çıkışı dersler eklenince 50 saatten fazla yoğunlaşmam gereken yoğun bir ders programı var ...

Okul ödevlerim ve dershane ödevlerimi yetiştirmek uğruna verdiğim savaşta kendim için zaman bulabilmemi geçin bazen kitap okuyabilmek için bile uykumdan fedakarlık yapmak zorunda kalıyorum. Sanırım kendim için zaman ayırabildiğim ender zamanlarım yazılarımla uğraşırken geçiyor...

8 yıllık bir ilköğretim eğitiminden sonra girdiğim zorlu bir sınavın üstesinden seçilmiş bir okulda eğitimime devam ediyorum yakın bir zamanda beni bekleyen 2 zorlu sınav daha var. Milyonların korkulu rüyası Öss VE YdS durum böyle olunca ve sayıların milyonları bulduğu bir rekabet ortamı söz konusu olunca son derece yoğun bir çalışma ortamının varlığı aslında şaşırtıcı değil...

Tabi birde olayın başarıya ulaşmak başka neler yapılması gerekiyor gibi bir soruya cevap olan yönü var. Arkadaş ortamını dondurmayı geçin ailenizle bile görüşemez duruma geliyorsunuz sadece yemek süresi içinde görüşebilme imkanınız oluyorki onunda bir dinleme süresi olrak kabul görmesi durumu daha da vahim hale getiriyor. Şuanda öss hazırlığı içinde olan milyonları hayal ediyorumda kimbilir neler yaşıyorlar (ki buna ne denli yaşamak nedir bilmiyorum ama )....

İtiraf etmeliyim ki sayısal bölümdeki arkadaşlarımdan daha şanslı görüyorum kendimi en azından çalışmam, yoğunlaşmam gereken ders sayısı daha az gerçi günlük rutin olarak aksatmamam gereken işlere bakılacak olursa hepsi o kadar çok zaman alıcı ki ve çok hassas olarak sürdürülmeli ki bütün zamanımı bunlara ayrımak zorunda kalıyorum...

Ama ben bölümümde bunca enerji sarfederken ve bu kadar yoğun çalışırken bir grup insanın bana düşük zekalı bir insanmışım gibi muamele yapması beni çileden çıkartmıyor değil. Okul oratamında bile dil bölümü öğrencilerine ''yatan öğrenci'' damgasının vurulduğunu göze alırsak bana ne düzeyde bir gerginlik yaşattığını düşünüyorumda gerçekten can sıkıcı....

Aile fertlerinin kıyaslanması da bu işin farklı bir yansıması ne yaparsam yapayım her zaman bir matematikçi olan abi benden daha zeki şeklinde bir yorumla karşı karşıyayım...

Bir sayısalcı gibi üst düzeyde sayısal ders sorularını cevaplamam bana ne kadar uzaksa,

BİR İNGİLİZİN YADA AMERİKANIN YADA İNGİZLİZCE BİLEN HERHANGİBİRİNİN ONA KAPILARINI AÇMASI EN AZ BENİM Kİ KADAR UZAK...

BÖLÜM IRKÇILIĞINDAN UZAKLAŞABİLMEK DİLEĞİYLE!!!

Öncelikle ingilizce öğretmenlerine daha sonra tüm dil öğretmenlerine sevgiler....

 
Toplam blog
: 13
: 1077
Kayıt tarihi
: 27.10.06
 
 

''Bir önyargıyı yok etmek, bir atomu parçalamaktan daha zordur" demiş deha Albert Einstein. 1990 doğ..