Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Dilim kopsun

Dilim kopsun
 

İncecikti bilekleri

ya böyle mi olur bir çocuğun gözleri

içindeki çocuğu derinlere gizlemiş

ağzında ki küfürler bir ergenin sözleri.

...

Annesi dersen çökmüş

hep ezilmiş hep susmuş

eksik kalır ne desem

anlattığım pek azı

isyan ettim yazana

bu ne beter bir yazı.

...

Gözbebekleri büyüdü bir an

kayboldu gözlerinin beyazı

sövüp saydı ardımdan

o değildi sanki

hep susan hep ezilen.

...

Aslında biliyordum sonunu

ne akılsız başım var

çok çektim ben dilimden

baş kaldırdım düzene

kızdı bana düzülen.

 
Toplam blog
: 57
: 1683
Kayıt tarihi
: 29.05.08
 
 

21/12/1966 doğumlu olup Mersin Meslek Yüksek okulu İşletme bölümü mezunuyum. Bir deri firmasında ..