Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Diş hekimim

Diş hekimim
 

Günlerden cuma... Takvimler Mayıs ayının 22 sini gösteriyor... Blog da; Dişçi Korkusu adı altında yazdıklarımla korkularımı paylaştım blog arkadaşlarımla... İyi ki de paylaşmışım... Endişelerim, korkularım hepsi birbirine karışmış, kısır bir döngü içersindeydim... Blog arkadaşlarımın içten, samimi yorumları benim diş hekimine gitmeme yardımcı oldu... Teşekkür ediyorum bana candan içten moral veren arkadaşlarıma... 

Bugün içim çok rahat... Çünkü; diş serüvenim dün sona erdi... Ve hiçbir problem çıkmadı... Anestezi mi? Bilmiyorum! Ne ola ki!! Dişlerim yapılırken hiç ağrı ve de acı hissetmedim... İğne hiç yapılmadı... Müthiş pozitif bir ortam... Güleryüzlü bir diş hekimi ( yanısıra pisikolojik danışman sanki!!! )... Muayenehane ise pırıl pırıl basmaya kıyamıyorsunuz... Zaten ayaklarınızda galoşlarla giriyorsunuz içeri... Konuk olmaya gidiyormuşcasına hissediyorsunuz kendinizi... Şık bir oturma gurubu, karşınızda TV... Konuklarına ( konukları diyorum özellikle) ikram etmek üzere hazırlanmış içeceklerin bulunduğu minik ama bir o kadar da tertemiz bir mutfak... Hele ki, bunları bize ikram eden güleryüzünden hiç ama hiç ödün vermeyen emektar HATİCE HANIM'I UNUTMAK MÜMKÜN MÜ? Anlatılası değil yaşanılası.... 

Veeee..... Şimdi geliyorrrr... 

Bana iki hafta içersinde dişçiye gidiyormuş hissi vermeyen.... Her gidişim mutluluğa dönüşen... Buca'dan Karşıyaka'ya bir saat içinde gitmem bana vızz... gelen... Hiç acı hissettirmeyen... Her bir diş yapılırken benimle tatlı talı sohbet eden... Hiç bir zaman yorgunluğunu belli etmeyen... EN ÖNEMLİSİ DİŞÇİ KORKUMU YENMEME YARDIMCI OLAN... Tüm dişlerinden rahatsız olanlara korkmadan gidebilecekleri, kendilerine bir telefon kadar yakın, DİŞ HEKİMİM; TÜLİN ERASLAN HANIMEFENDİ.....  

Ben çookk memnun kaldım sizler daha çok memnun kalacaksınız eminim... 

Sağlıklı günler diliyorum... 

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..