Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

04 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Diyarbakır faciası

Diyarbakır faciası
 

yangın


Merhabalar Blog arkadaşlarım;

Dün saat 17.00 sıraları Diyarbakır' da patlama olayı haberini sıcak haber olarak 17.30 da televizyon haberlerinden izledim, inanın ki ilk görüntülerde çok fazla üzüldüm, korkunç bir patlama olmuş ve daha sonraki haberlerden de edindiğim bilgilere göre dört öğrenci çocuğumuz ölmüş, bir askerimiz şehit olmuş.
Gerçekten dinledikçe tüylerim diken diken oldu, bir kez daha lanetledim şu terörü.
Yine can aldı, yine aldı. Haberlerdeki görüntüler korkunçtu, bazen bakamadım bile, hele tekrar tekrar vermiyorlar mı o haberleri o da işin ayrı bir boyutu.

Haberler tekrar tekrar verilirken, o teröristlerinde bu haberleri seyrettiğine inanarak şimdi yaptıklarıyla ne kadar övünüyorlardır, hatta hoşlarına bile gidiyordur bunları tekrar tekrar seyretmeleri, kendilerine göre yaptıkları başarıları tekrar tekrar izliyorlar ve gülüyorlar, gözümün önüne böyle bir tablo geldi ve çok kötü oldum.

Bizler için izlettiriliyor elbet olaylar ama onların ne kadar hoşlarına gittiği de hiç bir haberinin aklına gelmiyor bunlar, ne kötü. Ertesi gün yani bugün, yine aynı Diyarbakırdaki felaket haberini izlerken, yeni bir haber öğrendim televizyonda,
Oradaki dershanenin önüne park edilmiş bir kamyon yada otobüs hangisi tam olarak bilemiyorum yandığı için ama o araç orada park ettiği için birçok öğrencimiz yanmaktan ve patlamadan kurtulmuşlar, bu çok sevindirdi beni. Aracın sahibi ile konuştular, şoförü aracı yanmış belki hayatı bu arabaya bağlı idi, çoluğu ve çocuğunun rızkını bu arabayla çıkartıyordu ama arabası yandı diye hiç üzülmemiş, büyük bir gururla. 'İyikide arabamı dershanenin önüne park etmişim, birçok insan ve gençlerimiz kurtulmuş' diye konuştu, ne kadar çok duygulandığımı anlatamam size, dünyada ne kadar çok iyi insanlar varmış böylesine asil düşünebilen bir adam, arabasını değilde kurtardığı canları düşünüyor inanın ki tüylerim diken diken oldu, gurur duydum o şoför arkadaşla, harika bir insan, hatta tabiri caizse adam gibi adam.

Her ne kadar ismini bilmesemde, teşekkürler şoför bey diyorum , buradan, teşekkürler, hepimiz bu acı haberle sarsıldık, üzüntü duyduk, son sözüm ölen gençlerimize ALLAH tan rahmet diliyorum, ölen gençlerin ailesine sabır, hastanede yatan tüm yaralı vatandaşlarımıza acil şifalar diliyorum, üzüntülüyüz.

Sevgiler hepinize.


 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...