Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Do mi sol

Do mi sol
 

İnternet


Mayın tarlasında gibi dikilip kaldım

Adım atamadım
”Kendi mayınını bulur basarmış her insan”

“Korkma sakın”

Do mi sol, do mi sol,


Unutulmuş bir saat gibiyim
Geri kalmışım, ileri gitmişim
Kimsenin umurunda değilim
Çok öldüm ben, çok dirildim
Do mi sol, do mi sol,

Motoru çalışmadı bu sabah teknemin
Kaldım ortasında denizin
Çabalamak, ya da bırakıvermek

Açtım kollarımı, yüzümü rüzgara verdim
Do mi sol, do mi sol,

 

Aslında biliyorum, zorludur yaşamak
Her şeye rağmen, iyidir yeniden başlamak
Tüm gücümü toplayıp binmeliyim yine trene
İstasyonda beklemek yerine
Do mi sol, do mi sol,

 

Yürümeli oraya buraya çarpa, çarpa

Kafayı duvarlara vura, vura

Karanlık da olsa, el yordamıyla

Yolu unutmadan, deneye yanıla
Do mi sol, do mi sol,

Mayın tarlasında gibi dikilip kaldım

Adım atamadım
”Kendi mayınını bulur basarmış her insan”

“Korkma sakın”

Do mi sol, do mi sol,


Unutulmuş bir saat gibiyim
Geri kalmışım, ileri gitmişim
Kimsenin umurunda değilim
Çok öldüm ben, çok dirildim
Do mi sol, do mi sol,

Motoru çalışmadı bu sabah teknemin
Kaldım ortasında denizin
Çabalamak, ya da bırakıvermek

Açtım kollarımı, yüzümü rüzgara verdim
Do mi sol, do mi sol,

 

Aslında biliyorum, zorludur yaşamak
Her şeye rağmen, iyidir yeniden başlamak
Tüm gücümü toplayıp binmeliyim yine trene
İstasyonda beklemek yerine
Do mi sol, do mi sol,

 

Yürümeli oraya buraya çarpa, çarpa

Kafayı duvarlara vura, vura

Karanlık da olsa, el yordamıyla

Yolu unutmadan, deneye yanıla
Do mi sol, do mi sol,

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..