Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

07 Mart '14

 
Kategori
Beslenme
 

Doğal gıdaları internetten mi almalı yoksa görerek mi?

Doğal gıdaları internetten mi almalı yoksa görerek mi?
 

Nefis GDOsuz yerli tohum sebze ve meyvelerim


Bebeklerimizi ve kendimizi ne kadar doğal besliyoruz? En son zamanlarda doğal tarım yapan çiftlikler neyseki çoğaldı. Artık evden bile çıkmadan internet üzerinden direk üreticisinden GDOsuz yerli tohumdan sebze ve meyve almak mümkün. Ben de senelerdir bu şekilde alışveriş ediyorum. Arada organik pazara da gidiyorum, çünkü aynı görüşlere sahip insanlarla pazar ortamında iletişim kurmak benim gibi evde çocuğuna bakan anneler için çok önemli bir sosyalleşme imkanı sağlıyor.

Son günlerde oturduğum yere yürüme mesafesindeki Datça Murat Çiftliği dükkanına da her hafta uğrar oldum. Aynı benim gibi düşünen güleryüzlü insanlar ve doğal beslenmeye meraklı müşterilerle karşılaşmak ve sohbet etmek alışveriş memnuniyetimi katbekat artırıyor. Çiftliğin bu haftaki mesajına buradan ulaşabilirsiniz.

Halen internetten listelerine üye olduğum çiftliklerden sipariş vermeye devam ediyorum. Çünkü hepsinin üreticileri ile tanıştım ve birebir yazışma konuşma imkanım var. Eğer siz de bir çfitlikten alışveriş yapmak istiyorsanız mutlaka bunun gerçe olup olmadığını araştırın. Ürün listesinde bulunduğu yere ait olmayan sebze ve meyve yer almamalı. Çiftlikten alışveriş eden diğer müşterilerle konuşun, vaktiniz varsa çiftliği ve tarlaları gidip görün. Doğru tarım yapan çiftlikler her zaman sizi ağırlamaktan memnuniyet duyacaktır. Doğal Anneyim blogumda alışveriş ettiğim çiftlikler ile ilgili bilgi bulabilirsiniz.

Siz siz olun her zaman doğal yollarla yetiştirilmiş, mevsiminde, kimyasal ilaç ve gübre kullanılmamış, yerli tohumdan sebze ve meyveleri tüketin. Biz talep ettikçe çiftliler de bu yönde daha fazla çalışma yapacaklardır.

Sevgiyle kalın,

Başak Pirtini


Doğal Anneyim Blogum: dogalanneyim.blogspot.com
Facebook Sayfam: www.facebook.com/dogalanneyim
Facebook Grubum: www.facebook.com/groups/dogalanneyim
Instagram: www.instagram/dogalanneyim
Twitter: www.twitter.com/dogalanneyim

Köpek ve kedi bloglarım:
Bashico Blogum: bashico.blogspot.com
Kopeklerveinsanlari.com

 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..