Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Doğum günü ricası

Doğum günüme yaklaşık on iki gün kaldı... Şairin dediği gibi yolun yarısındayım...Ankara'nın soğuk bir gecesinde yazıyorum bunu... Birden soğuyor Ankara.. Bir deniz çocuğu olarak henüz buna alışamadım... Her neyse, ne diyordum? Evet,otuzbeş yaşına giriyorum bu ayın on beşinde... Ne büyük bir yaştı otuz beş ben henüz çocukken... Sevginin de nefretin de en yoğununu yaşadım... Sürekli mutsuz olmadım ama mutsuzluklarım çok oldu. Kim ne derse desin, insan ne kadar güçlü olursa olsun yalnızlığı sevse dahi bazı anlar yanında sırtını dayayabileceği biri olsun istiyor. İlla sevgili olarak düşünmeyin bunu. Sağlam bir dost... Kim ne derse desin insan böyle birine ihtiyaç duyuyor.. Kaçımızın var böyle bir dostu? Yanında hiç çekinmeden hıçkırarak ağlayabileceğimiz,sımsıkı sarılabileceğimiz,en yalın halimizle yanında olabileceğimiz? Ya da ne bileyim o varken istediğimiz kadar saçmalayabileceğimiz, bizi yargılamadan dinleyecek biri..? Sizi temin ederim ki böyle tek bir dostunuz olsa dahi bu dünyada inanın bana sırtınız yere gelmez. En karanlık anlarınızın ışığı olabilecek yürekli biri olmalı... Biri bu zor zamanlar da geçecek ve ben senin yanındayım diyebilmeli... 

Otuz beş yaşıma iyi ve kötü, doğru ya da yanlış çok şey sığdırdım... Geri kalan ömrüm nasıl geçecek hiç bilmiyorum... Ama amaçsız bir insansız olmadığım için elbette geleceğe dair güzel hayallerim var. Vermiş olduğum sözler, başarmak zorunda olduklarım... Hepsi iyiye dair olan hayallerim için. Değerleri okurlarımdan az da olsalar bir ricam olacak. Hayallerim için dualarınızı eksik etmeyin... Ben ateistim mi diyorsunuz.. Olabilir... İnancınızı sorgulamıyorum... İnanırsınız, inanmazsınız bu durum kimseyi ilgilendirmez. Yüreğiniz temiz ise eğer bu benim için kafidir.. Güzel dileklerinizi sunun bana... Güzel dilek ve dualarla her şeyin üstesinden gelebilirim... Her güzel dileğiniz için şimdiden teşekkür ederim... 

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..