Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Dokunmayın bana

Dokunmayın bana
 

Ben dertlerimle mutlu olmaya alıştım.

Sevgimin ateşi beni yakar, sadece beni .

Özlem dediğin nedir ki?

Biraz acı, biraz hasret .

Peki ya aşk dediğin nedir?

Biraz ızdırap, bir kaç damla gözyaşı.

Dokunmayın bana ...

Ben böylede mutluyum.

Sensizlik dediğin nedir ki ?

Cehennemde kor alev , sonuda ölüm .

Sevgi uğruna ölmek nedir ki ?

Varsın mevsimlerim hep kış olsun ,

Varsın saçlarıma kar yağıp bembeyaz olsun ,

Hasretin beni yaksın, kavursun,

Kadehlerim senin şerefine birer birer kırılsın ,

Bu gözler sana ağlamaktan kör olsun,

Sana bakmayan gözü neyleyim .

Bu diller adını anmaktan yorulsun ,

Senin adını söylemeyen dili neyleyim.

Uykusuz gecelerim sensizlikten utansın ,

Gece dediğin nedir ki ?

Sensizliğin bir diğer adı.

Sende sende dokunma bana...

Ben böylede mutluyum.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..