Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Dolduramayasın

Dolduramayasın
 

O sana ne desin ki?

Tutacağın bir ışığın parlaklığından dönüldü,

hep sola hep sona doğru .

Sonraları tut ki bir yavrusu oldu,

ceylanın.

Sana ne ki ölümlülerden.

Sadece zamanı söyle bana ki,

tutayım bana küsmüş ellerinden,

hepsizlerin.

Seninle bir sen daha olacağım ki,

yalnız kalmasın toprağın,

kumların altları.

Işıklarla karşılıklı oturmak hala benim mi sanıyorsun?

Sattım artık onlarımı,

sana benzeyen kuruşlardan tam tamına üçlere,

beşlere,

fiyatlara.

Sevgilerimi geçtim ve sürdüm kendimi öyle bir boşluklara ki,

dolduramayasın.

 
Toplam blog
: 41
: 600
Kayıt tarihi
: 17.05.10
 
 

Merhabalar. Ben Emre Karatas. 28 yasinda bir İngilizce Öğretmeniyim. İyi bir futbol izleyicisiyim ve..