Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Dolores Oriordan

The Cranberries / when u are gone

Bu şarkı için tek bir şarkı için saatlerce yazabilirim

Birinin yanımda Haldun için ağlamasını da,

yalan dolu bir yılıma,

güzel geçen lise ve üniv dönemim, arkadaşlarım,

hep yanımda olan ve hala olmaya devam eden hiç ummadığım anda yanımda biten o özel insanlar için  yazabilirim saatlerce. 

Bazen sadece düşündüm ve önüme geldi istediklerim

Hiç ummayacağım hayaller kurdum , sadece kurmuştum , onu hayal bile edemezdim 

Oldu

Bazen öyle ki sadece film şeridi gibi geçen şeyleri yaşadım hayatımda

Herşey çok güzeldi


Biliyorum ki şuan yaptığı yanlışlardan üzgün ama telafisi olmadığından yanıma uğrayamayan çok kişi var o elektriği alıyorum. 

Ben öyle elektriğe ne diyeyim ki 

Ama hiç bir şey sebepsiz değildi bunu biliyor ve inanıyorum sonuna kadar. 

 

Bu şarkıyı yıllarca dinledim, dinlerim de.

The Cranberries /Dolores kalbimizde . 

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..