Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Şaşkın

Üst bostancı şubedeyim bugün.

Müdürü değişmiş, sabah müdür beni görünce sarıldı iyi ki sen geldin dedi.

Çok değişen kadro var, alt kat özellikle, üst katlar stabil.

Sabah yeni ve güzel surat görmenin mutluluğunu yaşayan şaşkın insan bakışlarının,

Kurum ziyareti yapacak olmanın verdiği rahatlıkla yazıyorum.

Bröşür bastık çokça.

Bendekileri güncelledim.

Benim şubem olsa mesela kendi kartvizitlerimi veririm ama şimdi başkasına çalışıyor  gibi hissediyorum.

Ama yine de işimin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

 

Haftaya antep, hilton.

Tatlılarına bayıldığım, oranın yabancısı olduğunu çokça hissettiğim ilimiz.

Orada sırf yemekleri için yaşayabilirim sanırım 

 

Bugün dünden kalan bir şaşkınlık ve sakinlik var üzerimde.

Kasmıyorum ama, o yüzden iyiyim, midem ağrımıyor bugün.

Akışına bırakmak daha iyi , çünkü ilerledikçe farklılaşıyor bir şeyler sanki

 

Başakmış yükselenim, terazi sanıyordum

O yüzdenmiş dağınık şube masalarını düzletmeden odaklanamamam.

Ayrıntıda boğulmam, hastalık hastası olmam, işimle alakalı sürekli iş kolik gibi en iyisini aramam.

Sakin olmam, ama aslında içimde fırtınaların kopması.

 

Çıkıyoruz şubeden.

bys.

...

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..