Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Dönsün diye değil bilsin diye kişiye özel

Dönsün diye değil bilsin diye kişiye özel
 

29 NİSAN 00:00

Annemin terlik sesleri gibi hiç bitmiyor seni istemelerim...
Neden aynı yoldayken kaybediyorum hep izlerini...
Oysa biliyorum her yerimizi aydınlatan gözlerindeki mavileri..
Bana bakarken nasıl renklere girdiklerini...
Hem o kadar mutluluk bu kadar uzaklık getirir mi?

ARAMIZDA KALDI AYRILIK BİR GÜLÜMSEME GİBİ!
O YÜZDEN DÖNÜLEMİYOR GERİ!

Zamanlama hesaplamaları tamamen karışmış aşkımızın...
Benim geç gördüğüm...
senin hiç bakamadığın...

Tamam aşkta borçlarımızı ödedik karşılıklı...
Tablo tutumaya gerek yok.
Ne de olsa şahidimiz çok!
Ama tavla borçların ne olucak?
ya da sende kalmış ya da bile bile bırakılmış,
hayatımda en sevdiğim filmimin yanına sıkışmış,
beni hatırla diye kağıtlara yazılmış cümlelerim...
Attın mı acaba?
O kadar temizliyebilir misin evini, bizi?!

Saatleri hep üst üste görmelerim gibi...
Hiç bitmiyor büyük süprüzlerle dönüşünün hayalleri...

Çocukluğuma döndürdün büyüdüğümü sanarken beni...
Büyük yaşadığımız küçük zamanlardandır belki...
Fallar baktırıyorum inanamayı bırakalı bir ömür olmuşken...
Hep dönüceksin çıkıyor...
Ama beklerken bir ömür daha geçiyor...
İnandıklarım hep yer değiştiriyor.
Sen misin gerçeğim...
Yoksa ben mi bir yalanın peşindeyim.

Kalp ritmimi bozduğun gibi...
Sakarlıklarımda kalmadı aşksız artık hareketlerim...
 
Toplam blog
: 27
: 776
Kayıt tarihi
: 19.05.08
 
 

Mart ayının 20'sinde doğmuşum... Ve gerçekten çok yağmur yağıyormuş hani hikaye başlangıçları gibi....