Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Yaptıkların sevdadan mı ?

Yaptıkların sevdadan mı ?
 

Yaptıkların Sevdadan Mı ?


Ben ençok seni götürdüm giderken

Aklımın nakliyesiydi asıl yoran taşıyıcıları

Yardan düşmüştüm yaralarım yardan armağandı

Ben sevmeyi beceremedim belki de sevilmeyi

Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı

Yoksa yaptıkların Sevdadan Mı ?


Bu gece hiç bitmeyecekti.

Gözlerim hep sonsuza baktı

Hiç bir şeyi göremedim.

Ben ağlamadım.

Yağmur yağıyordu, yanaklarımdan

yağmur damlaları aktı.

Yoksa yaptıkların Sevdadan Mı ?

Kalbime saplamışsın sevda hençerini

Çıkar çıkarabilirsen artık

Ben seni kalbimden çıkarmadıkça

Sen hançeri çıkarmışsın ne fayda

Bana neden eylersin bu kadar cefa

Yoksa yaptıkların Sevdadan Mı ?


Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..