Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Dördüncü Murad'ın gürzü!

Dördüncü Murat hikayeleriyle büyütüldüm ben!

“Attığı ok yedi yüz metre uzağa gidermiş!”

“İki yüz elli kiloluk gürzle sabah sporu yaparmış!”

Resmi de öyle heybetli çizilince ister istemez inanıyordum!

Vahdettin için bunları söyleseler inanmazdım mesela!

“Hadi lan; adam kendini zor taşıyor!”

Meğer koca Padişahı işletiyorlarmış! Bir kitapta okudum bunları!

“Padişah gürzü istediği zaman dört kişi tutun getirin arkadaşlar! Oflayıp puflamayı da unutmayın ha! Bir kese altın verir size!

Anlamasın otuz kilo olduğunu! Her seferinde tarttırıyor manyak! Kantarın ayarını bozduk bu yüzden! Geçen Haseki Hanım

tartılacağım diye tutturdu, üç yüz kilo geldi! Altmış kiloluk kadın! Rejimde şu an!”

“Ok atma antrenmanı ne zaman Vezirim?”

“Alıştınız ulan avantadan kese kese altın yemeye! Bu kez yedi yüz metrede dur Mamut! Rekor kırsın! Buraya düştü diye

bağır!”

“Şarap içme yarışını kim kazandı Vezirim?”

“İki bardakta sızdı uyanık! Ama biz yanına elli bardak koyduk! Uyanınca, hepsini siz götürdünüz Hünkarım dedim!”

“Yedi mi?”

“İçtim zannetti!”

“Bu Padişahlarla da uğraşmak zor Vezirim! Valla iyi sabrediyorsunuz!”

“Sadece bu olsa iyi! Her ay bana on onbeş odalık getirin diyor! Ne yapıyoruz makyajla perukla değiştiriyoruz hanımları!

Geçen bak bakalım kaç hanımım var dedi! Yüz elli dedim! İçtima olsunlar karşımda demez mi?”

“Ne yaptın peki Vezirim?”

“Kapıkulu askerlerini giyindirdim kuşandırdım içtimaya soktum! Önce iyi bir içirdim tabi!”

“Anlamadı değil mi?”

“Hadi gidin odanıza deyince az daha çakıyordu manzarayı! Başladı bunlar uygun adımda gitmeye! Dedim Padişahım

görüyorsun değil mi, hanımların bile asker gibi maşallah ! Yıkılmaz bu Osmanlı! Sevindi!”

“Yoksa kellen giderdi Vezirim!”

“Kızlar Ağasına iki kese altın verdi!”

“İyi sağıyorsunuz adamı ha!”

“Ne yapalım kardeşim? Devir bunu götürüyor!”

Not: Bu yazı ekşi sözlükten alınmamıştır!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..