Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '06

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Dört aylık garip artık yok

Dört aylık garip artık yok
 

Kedilerin, ilgi göstermeye değil, ilgi görmeye eğilimli bir yapısı vardır. Sevilmek ve doyurulmak ister. Görev yerine getirmekten çok hak kullanmak için yaratılmıştır. Kendisinden bekleneni değil, bildiğini yapar. Bir kediyi alıp akşam yürüyüşüne çıkamazsınız. O canı istediğinde alır başını gider ve sonra dönmeye karar verdiğinde dönüp gelir.

Asuman abla, bahçesinde en az 15 kedi besliyor. Bir de köpeği Fino var… Hayvanları bende çok seviyorum ama, Asuman ablanın sevgisi bir başka. Sokak kedilerini beslediği yerde rastlıyorum Asuman ablaya… Gözleri ağlamaktan şişmiş ve ağlamaya devam ediyor.

"Hayırdır Asuman abla?" deyince dayanamayıp ağlaya ağlaya anlatıyor… Alaca renkli dört aylık, on dakika önce ölen Garip isimli kedisini….

Dayanamıyorum benimde gözlerim dolu veriyor… Yapılması gerekeni yapıp, Garip’i münasip bir yere gömüyorum…

Sevdiklerinizle, mutlu sağlıklı günlere...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..