Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '11

 
Kategori
Söyleşi
 

Dört Mevsim

Dört Mevsim
 

Her mevsimin kendine göre güzellikleri olduğunu düşünürüm. 

Siz her mevsimi sever misiniz? 

Kimimiz yaz mevsimini, kimimiz ilkbaharı sever… 

Kışı da seven vardır ama daha az (!) 

… Ya sonbaharı (?) 

Hüznü anımsatır bize sonbahar! 

Hayatın son yıllarını da anımsatır bazılarımıza (!) 

Sararan yapraklar, soğumaya başlayan hava, rüzgârda ilerlerken yüzümüze gelen toz toprak, doğanın çirkin hali… 

Sonbaharı çok severim diyene pek rastlamam! 

Arkadaşım Koşan Adam, engelsiz gazetenin yakında yayına girecek radyosu için öneriler sunulurken söyledi; neden ‘dört mevsim’ olmasın radyonun ismi diye! 

Dört engel gurubunu simgeleyeceğini yeni fark ettim ve (engel grupları ile ne kadar benzeştiğini) düşündüm. 

İşitme, görme, zihinsel ve ortopedik engelin birleştiği dört mevsim (!) 

Sonrada mevsimleri düşündüm hepsinde farklı duygular farklı yaşanmışlar var iken neden bu mevsimi severim şu mevsime sevmem demek. 

Ben seviyorum dört mevsimi de, yazın güneşi, sonbaharın bizi kışa hazırlayan yaz -kış karışımı halini, kışın kar ve yağmuru, ilkbaharda açan çiçekleri… 

Tek mevsimi seçmek ve o mevsimi yaşamak gerideki diğer üç mevsimi de göz ardı etmek demek değil mi (?) 

Dört mevsimi de seviyorum diyorsak işte o zaman her şeyi de seviyoruzdur. 

Sevgilerimle... 

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..