Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Deneme
 

Dosta Mektup 2

20.10.2007

SEVGİLİ

Günlerim kan bağladı senden sonra öyle ki bir yazıyı iki günde bitirmek hem hasretimi hem sevgimi doyasıya yaşayamadığımı anlatır.

Yaşam öyle büyük ki, bir imla hatası sanki düşünceler ya da yanlışlar, yaşam eritiyor içinde hiç farkına varmadan.

Savrulduk be sevgili öyle savrulduk ki sanki içtiğin suyun tadı kalmadı benim damağımda yada yediğim ekmeğin tadı kalmadı senin damağında……

Beğenmedin pek bu ezgiyi ama sen o otobüse bindiğinde o kadar yaktın ki içimi söylemeden edemeyeceğim…

*''Sen giderken karanfiller sıralıydı sıralıydı

İçlerinde biri var ki benim gibi yaralıydı

Sen giderken bahar mıydı ………..

Nergis de çiçek var mıydı ………..''

İyi ki varsın hayatımda fark ettim ki sen benim huzur bulduğum nedenlerden bir tanesisin.

Seni seviyorum

Kirven

*Mustafa Özarslan-sen giderken parçasından

 
Toplam blog
: 28
: 490
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

Kim olduğum çok da önemli değil hayatın içinde ufacık bir nesne, ya da bir kelebeğe göre şanslı bi..