Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Dostlara teşekkür..

Dostlara teşekkür..
 

Ne demişler; arkadaşlar kendi seçtiğimiz, ailemizdir. 

Elbette ki, arkadaşlıkla dostluk arasında bilinen çok farklar vardır. Ben şimdi bu farklara değinmeyeceğim. Dostlardan bahsedeceğim. Belki çoğu zaman akıp giden bu hayatta nasılsın demeyi ihmal ettiğimiz, ama hayatımızın olmazsa olmazı insanlara değineceğim. Kendi adıma bu konuda öyle şanslıyım ki, bana bu yazımda, bu düşüncelerimde ilham olan dostlara sahip olduğum için. Dostluk kavramı herkes açısından farklı olabilir ama bazı şeyler sabittir. İnsanoğlu, kötü gününde yanında olan insanları asla unutmayacağı gibi, olmayanları daha çok hatırlar bu yüzdendir ki, kimin dost olmadığını daha anlatabilir bazen. İşte tam bu noktada kendimden bahsetmek isterim ki, ben böyle değilim ve sizin de böyle olmamanızı şiddetle tavsiye ederim. Çünkü yanımda olmayanları düşünmeye ayıracağım zamanı, dostlarımın sıkıntılarına ayırmaya tercih ederim. Zaman geçtikçe, insan farklı farklı çevrelere dahil olabilir. Bunu anlarım. Fakat çevre değiştirirken koptuğumuz kişiler değildir dostlar bunun altını çizmek isterim. Çünkü dostlar, kolay değişmezler. Yıllara yayılmışlardır, onlarla çok şey yaşanmıştır. Sağlam ilişkiler için ille de yıllar geçmelidir demiyorum tabii ki. Ama dost olabilmek için, bir çok duygu paylaşımı gereklidir. Neler yaşadığımızı ya da neler yaptığımızı bilen insanlar değildir dostlar, neler hissettiğimizi bilen insanlardır. Bazen bir sözünüzden, bazen bir bakışınızdan anlarlar ne demek istediğinizi. Ne zaman üzgün olduğunuzu, ne zaman canınızın sıkkın olduğunu.. Birine dost demek için, şu mutlaka olmalıdır diye bir yargı var mıdır bilemiyorum varsa da ben bu tarz şeylere inanmıyorum, insanın içinde saklı olan cevaplar olmalıdır bunlar. Dostlarıyla beraber büyür insan, beraber olgunlaşır. Dostlar davet edilmezler, zaten ne zaman nerede olmaları gerektiğini bilirler. 

Başlarken de söyledim, onlar bu yazımın ilham kaynağı, ailem diye evim diye tabir ettiğim dostlarımdı. Bir elin beş parmağını geçmeyen, bir kaç güzel dosttu. Ve hem onlar kendilerini bilirler, hem de onların kim olduğunu beni tanıyan herkes bilir. Hepsiyle yolum farklı kesişti. Hepsi bir şekilde hayatımın akışını değiştirdi. Her biri için ayrı ayrı, sayfalarca yazı yazılabilir.. Onlarla beraberken nerede olduğum önemsiz, ne yaptığım önemsiz.. Benden dostluklarını asla esirgemedikleri için onlara çok çok çok teşekkür etmek ve tekrar yazmaya onların uğuruyla başlamak istedim..

Umarım yazımı okuduğunuzda aklınıza gülümseyip mınnet duyduğunuz dostlarınız gelir, arayın, seslerini duyun, günleri güzel geçsin, hatırlanmak güzeldir..

İyi ki varsınız canım dostlarım, iyi ki arkamdasınız .. :))))

- yazı içine gizlenmiş kalın italik harflere dikkat işte onlar bir kaç özel insanın baş harfi-

 

 
Toplam blog
: 4
: 1663
Kayıt tarihi
: 02.12.12
 
 

Okudukça daha çok yazan, yazdıkça daha çok okuyan bir üniversite öğrencisi.. ..