Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Dostuma

Dostuma
 

Günümüz koşullarında hani tüm insanların yada olayların sizin üzerinize geldiğini ve bunaldığınızı hissettiğiniz anda evrende tek olduğunuzu düşünürken tutunacak bir dal, bir parmak, bir nefes, bir sıcaklık ararsınız. Hani şöyle dost bir omza ihtiyaç duyarsınız önce sessiz sessiz içinize dökerek göz yaşlarınızı onun sizi
cesaretlendirmesiyle başlarsınız avaz avaz, sarsılarak, hışkırarak şöyle salya sümük ağlamaya.

Canım dostum benim bu sıkıntılı anımda yanımda olmak için dünyanın bir ucundan çıkıp geldin. Bana destek verdin varlığınla kuvvetlendim, yenilendim, silkelendim. Dinledin beni yorumsuzca boşalmamı sağladın sonra başladın hafiften yol göstermeye ışık tutmaya. Acımasızca eleştirmeye canımı yakmaya. Her ne kadar acı olsada tüm gerçeklerle yüzleşmemi sağladın.

İyi ki varsın yanımdasın. İnsanın sevildiğini bilmesi çok güzel bir duygu.sende sevildiğini bil.

Dostum arkadaşım can yoldaşım...

 
Toplam blog
: 21
: 1338
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

1967 doğumluyum. Evliyim. 2 oğlum var. MYO mezunuyum. Hayatı, insanları ve gezmeyi çok seviyorum. İş..