Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Müzik
 

Düm tek tek bence tek yekkk...

TRT yi TEBRİK EDİYORUM. Sertap ERENER ve Kenan DOĞULU'dan sonraki en güzel karardı.

Bence gerçekten de ülkemizin Erevizyon yarışmasında temsili için HADİSE' de karar kılmakta isabet etmişler. İnşallah yarışma günü Tüm seyredenlerin gönlünüde bu nağmelerle ve şovla 12 den vuracaklar.

Evet bu tür yarışmalarda taraflar olacaktır. İnsanlar ne zaman tarafsız yaşadılar ki HADİSEYİ izlerken ve dinlerken tarafsız davransınlar. Ben müzik kulağıma müthiş bir şekilde güveniyorum. DÜM TEK TEK herkesi ayakta kıpır kıpır bırakacak HADİSE'de ününe ün katacak.

Parçanın İngilizce söylenecek olması da müthiş ve hoş bir Türkiye tanıtımı olacaktır.

Oynamayı bilmem şarkı söyleme yeteneğimde yoktur. Amaaa Müzik kulağım beni eminim yanıltmayacak. Bu hissimi son güne kadar taşıyacağım. Çokkkk beğendim çokkk. Yolları açık şovları şahane olsun.Türkiye birinci olsun.

Yürü HADİSE yürü tatlı ve cici kardeşim. Eleştiriler tebrikler hepsi yarışma gününe kadar seni destekleyen unsur olsun. Eleştiriler insanı geliştirir de değiştirirde gelişen ve başarıya kilitlenenlerden olasın. Her şeyinle dört dörtlük parçan için seni tebrik ediyorum

saygı , sevgi başarı ile...

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..