Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '12

 
Kategori
Hamilelik Sonrası
 

Dün gibi

Dün gibi
 

Dün gibi


Son adet tarihi 5 Mart

Çok net hatırlıyorum!

O gün bir seminer vardı ve ben, evden çıkmak üzeriydim. Tam ayakkabımın tekini giymiştim ki, aklıma geldi. ‘Orası kalabalık ve tuvalet için uzun bir kuyruk beklemek zorunda kalabilirim!’ Ben de giydiğim ayakkabı çıkardım ve tuvalete gittim.

Çok net hatırlıyorum!

İlk gebelik muayenemden, doğum anına kadar olan –her bir muayenemde-soruldu bu soru çünkü bana. Ben de cevapladım. ‘Son adet tarihim 5 Mart’

Dün gibi.

Gerçekten de…

Uykusuz geceler geçti! Gerçekten…

Hala uyanıyor gerçi, ama uyandığında gülümsüyor. Hem de kocaman.

Öyle 1-2 saniyelik değil hem de… Bayağı bayağı gülümsüyor. Sesi gür olmasa da kahkaha atmaya çalışıyor. Hatta bazen beceriyor. O haline daha çok gülüyorum. Zeynep, ben güldükçe daha da şevke geliyor. Tabii ben de kendime geliyorum. Keza saat kimi zaman 04.00 kimi zaman 05.00 civarı oluyor. Gülümsemeyi bırakıyorum, göz temasından kaçınarak (ki yakalarsa affetmiyor sohbete başlıyor;) ) hemen alıp mememe gömüyorum. Me… me… me… küçük kuzum benim diyorum;)

Ona bayılıyorum. Bugün, arabada, o arka koltukta uyurken, ayın kaçı olduğunu unutmuşken, radyo da haberlerin başlaması ile anons edilen tarih… 4 Mart

Son adet tarihim.

Bir varmış, bir yokmuş… Zeynep’im bana geleli tam bir sene olmuş.

 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..