Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Dünya Blogcuları Yüksek İstişare toplantısına çağırdılar!

Dünya Blogcuları Yüksek İstişare toplantısına çağırdılar!
 

Az önce e-mailime gelen mesajı sizinle paylaşmasam çatlarım!

“Değerli Ahmet Balcı!

01 Temmuz-30 Ağustos arasında Belçika’nın Başkenti Brüksel’de yapılacak olan Dünya Blogcuları Yüksek İstişare toplantıları nedeniyle; Türkiye’yi temsilen, sizi de aramızda görmek istiyoruz!

Katılımınızı can-ı gönülden bekler saygılar sunarız!

D.B.Y.İ.Y.K.B

Ban Ki Mun”

Hemen editörleri aradım! Haberleri yokmuş! Çok sevindiler! Hatta telefondaki hanım!

“Ahmet Bey, gelirken bardakta mısır da getirir misin?” Dedi!

“GDO’lu olabilir onlar! Ben Adapazarı’ndan sütlü mısır getireyim size efendim!” Dedim!

“Adapazarlı mıydınız? Kabağı da meşhurmuş oranın!”Demez mi?

“Hocam o bardağa sığmaz ki! “ Demiş bulundum!

Koskoca iki ay ne yapacağız orada bilmiyorum!

Fındık da var köyde toplanacak! Bu yıl iyi de para edecekmiş!

Gideceğim!

Sizleri en iyi şekilde temsil edeceğim!

Çare yok!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..