Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '07

 
Kategori
Haber
 

Dünya orgazm günü!

Dünya orgazm günü!
 

"Orgazm" canlılara üremeleri için verilmiş "peşin teşvik ödülüdür"

Eğitim anlayışımız ve sosyal baskılar gereği, bu doğal olgu yeterince işlenmemiştir. Aksine "ayıp şeyler" arasında karanlığa bırakılmıştır. Erkekler yaratılışları gereği "orgazmı" yaşamın bir parçası sayarlarken kadınlar konusunda farklı yorumlar getirildi. Bazı ülkelerde, kadının gözü açılmasın, bu yüksek hazdan haberi olmasın diye, onları küçük yaşlarda sünnet etme geleneği de uygulanıyor. Ülkemizde aynı uygulamayı benimseyenler olmakla birlikte gerçekleştiğine dair bir haber çıkmadı.

Kadın vücudunun bu doğal hakkını yok etmek nekadar insanidir? Üstelik bunu yapmakla sorun çözülüyor mu? Benim bilgim: Kadının, vajinadan veya diğer duyarlı bölgelerinden de orgazm uyarısı alabileceği doğrultusundadır. Ne şekilde olursa olsun bence "orgazm" önce canlı hakkı, sonra insan hakkı, güncel olarak da "KADIN HAKKIDIR" Bu hak sonuna kadar savunulmalı. Bundan korkulmamalı. Kaliteli bir ilişki, birlikteliklerin ömrünü uzatır. Evlilikleri sarsmaz, sağlamlaştırır.

Amerikalı iki barış gönüllüsünün ortaya ettığı bu teklifi farklı yorumlayanlar, eğlenceli bulanlar olsa da ben olaya , "fazla değinilmemiş önemli bir konu olarak" bakıyorum. Öncelikle tüm canlıların "varoluş" felsefesinde "orgazmın"gizemi irdelenmelidir. Günlük yaşamımızı neredeyse tümünü kuşatmış olan, cinsel içerikli "gıdıklamalar" bilimsel bir sonuç verseydi, biz bu konularda "uzman" olurduk. Şimdi soruyorum: Bu doğal hakkı: (orgazmı)"kadınlarımızın yüze kaçı yaşıyor? Ya da ömür boyu hiç yaşayamamış olanlar nekadardır?

Bu kutlama gününün, eğlence ve magazinsel hava içinde harcanmamasını; insanlar (daha çok kadınlarımız için) bir mutluluk olanağı olarak değerlendirilmesini dilerim.

 
Toplam blog
: 163
: 1230
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1941 yılında Trabzon'da doğdum. 1961 Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunu bitirdim. 1965 A..