Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
2281
 

Dünyamızda yaşanan abuk-sabuk adetler

Dünyamızda yaşanan abuk-sabuk adetler
 

İşte Dünyamızda acayip, farklı, göreceli olarak akıl dışı (bize göre) ne biçim uygulamalar, meslekler, örf ve adetler varmış. Hadi isterseniz sırayla okuyalım, biraz gülelim, biraz da vay anasına diyelim.

Varan-1

Guam'da erkekler için değişik bir meslek var. Bu mesleği yapan erkekler, şehir şehir gezerek bakire kızlarla para karşılığı ilişkiye girer ve bekaretlerini bozarlar. Bunun nedeni ise, Guam yasalarına göre bakirelerin evlenmesinin kesinlikle yasak olmasıymış.

Dünyada ne meslekler varmış da haberimiz yokmuş. Hayret bir şey!

Varan-2

Avustralya'nın Gipssland bölgesinde ve Tazmanya adasında (Avustralya’ya bağlı) yeni evli çiftler, gerdeğe ilk olarak, evlilik töreninin ortasında yere serdikleri bir hasır üzerinde ve bütün konukların gözleri önünde giriyorlarmış.

Varan-3
Norveç'te plaj görevlileri, çıplak güneşlenen kadınları siyah plastik torbalarla poşetleyerek plajdan çıkartıyorlarmış.

Bunu hiç anlamadım. Kimse görmesin diye yapıyorlar desem niye çıplak güneşlensin, bu hakikaten akıldışı bir uygulama gibi geldi.

Varan-4
Arizona/Cottonwood yasalarına göre; çiftlerin, "patlak lastikli" otomobil içinde sevişmeleri yasakmış. Bak sen şuna! Lastik patlak değilse sorun yok. Hayret bir şey!

Varan-5
Hindistan'daki bir yasa, sıradan ev işlerini yapan kadınlara, evdeki evlenmemiş genç delikanlıların cinsel gereksinimlerini giderme görevini de veriyormuş.
Yani hizmetçi olarak evde çalışıyorsa başka işleri de yapacakmış. Yorum yok.

Varan-6

Tayvan yasalarına göre, damadın akraba ya da arkadaşlarından biri, gelinin bekaretini alarak damadı, bu sıkıcı ve istenmeyen görevden kurtarıyormuş.

Ama buna hakikaten gülünür. Tarife bakar mısınız? ‘’Sıkıcı ve istenmeyen görev’’ hadi tekrar gülelim.

Varan-7
Güney Afrika Cumhuriyeti'nin Johannesburg kentinde bir kadın, her sevişme için eşinden para isteğinde bulunabiliyor.

Bu da güzel. Evli kadın ama arkadaş bu işler parayla olur diyor. Çok ama çok farklı bir bakış açısı getirilmiş. Hadi buna da gülelim mi?

Varan-8

Endonezya'da masturbasyon yapan kişinin cezası kesinlikle aletin başının kesilmesiymiş.

Abi buna yorum yok. Artık sınır aşılmış.

Varan-9

Kolombiya Cali'de, genç kızlar evlenip kocaları ile ilk kez cinsel ilişkide bulunurlarken kızın annesi olayı mutlaka izliyor.

Niye bakar ki? Asistanlık falan mı yapacak? Hiç anlamış değilim.

İşte bu kadar!

Saygılarımla.

NOT: kaynak www.ensonhaber.com


Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bende size Türkiye"de olan bir adeti yazacağım.  Çok eskiden ( belki hala vardır) Yeni yetişen erkek çocuklarına  eve getirilen "iğreti gelinler" öğretirmiş koca! olmayı. Eski ve hoş olmayan bir adet. Biliyorsunuz  Türk erkekleri 4 kadın !!!! alabilir.. bunu da  yabancı bir insan duysa amannnn der:) Gülümsetti yazın beni.. Esen kal

Portakal Çiçeği ve FISILTI 
 22.09.2007 23:33
Cevap :
Evet, hatta filmi vardı. Nurgül Yeşilçay oynamıştı ve seyrettim. Evet acayip adetlerden bir tane de siz hatırlatmış oldunuz. Teşekür ederim. Sevgiyle ve mutlu kalın.  22.09.2007 23:40
 

baş tarafına not düşer."İftardan sonra okuyun" diye. Bizim oruç sakata gitmesin :) bunları okuduk diye. Bi de sonda kaynana, ne alaka. En çok ona takıldım :) Bu ülkeleri meraklı Türk erkeklerine duyurmak lazım. Sakata gelmesinler, yani. Selamlar. 

İlyas Bayram 
 22.09.2007 12:39
Cevap :
Aman abi, sakata gelmesin, Yazıları okurken çok dikkat etmek gerekiyor. Doğru uyarı veya ikaz düşmem şartmış. Neyse abi, keyif aldıysan mesele yoktur. Saygılarımla.  22.09.2007 12:55
 

guam ve hindistan'a gidecekler, türkiyte'de erkek kalmayacak. :((

Canan Öz 
 21.09.2007 21:54
Cevap :
Şimdide ben çok güldüm. Ah Canıan hanım ah.  21.09.2007 23:06
 

Neden, çoğunluk cinsellikle ilgili adetler yazılmış? Bence başka alanlarda da ilginç uygulamalar vardır, değil mi?

Ozan Ilgaz 
 21.09.2007 21:09
Cevap :
Adaşım! Elbette başka acayip ve farklı adetler vardır. Ancak haber sitesi bunu vermiş. Yorum yaparak alıntı yaptım. Saygılarımla.  21.09.2007 21:52
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 689
Toplam yorum
: 3569
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2287
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster