Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Durağı geçtim

Durağı geçtim. İş ve evime yürüyerek gidip geliyorum. Toplu taşımayı çok fazla kullanmıyorum dün Bayram ziyaretine gitmek için yola çıktım. Otobüse bindim. Otobüste sesli uyarı sistemi çalışmıyordu. Zaten ya kapalı ya da yok.

 

Buda bizim hayatımızı sıkıntıya sokuyor. Cep telefonumla nerede olduğumu takip ettim yaklaştığımı anlayınca kaptana ineceğim durağı hatırlattım. Bu arada İzmir büyük şehir belediyesinin mobil uygulamasını hiç kullanmadım.

 

Bir ara indirip denemek lazım. Neyse kaptan benim durağı geçti. Beni başka bir otobüse bindirerek geri göndermek için yardımcı oldu. Durakta görme engelli bir arkadaşla buluşacaktık alan hakimiyetimin olmadığı bir yer.

 

Bir müddet buluşamadık. Sonra bir arkadaş sesi duyunca rica ettim bizi buluşturdu. Arkadaşta zor oluyor mu dedi. Bende çok iyi bildiğimiz yerlerde sorun yaşamadığımızı ancak çok iyi bilmediğimiz yerlerde bazı zorluklarla karşılaşabiliyoruz.

 

Ben kendi adıma birkaç ders çıkardım Navigasyon uygulamalarını daha iyi kullanabilirdim ya da durağın geçince kaptana en yakın taksi durağına beni bırakmasını söyleyip taksiye atlayıp arkadaşımızda alarak rahat bir yolculuk yapabilirdim belediyenin mobil uygulamasını deneyebilirdim hayat bir öğrenme süreci belediyenin mobil uygulamasını kullanan arkadaşlar duraklarla ilgili net bilgi verip vermediğiyle ilgili bilgi verirse harika olur. Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..