Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Düşündüğün oldu mu?

Düşündüğün oldu mu?
 

Düşündüğün Oldu Mu


Zifrinden kara erer korku beklemez dağı
Can çıkanda zulümü eşindiğin oldu mu
Beni hayırsız direr yürek eklemez bağı
Dar mekanda ölümü düşündüğün oldu mu?

Vefa özlem bakılıp destek arayıp durdum
Kalbime kurul derken yakın olmadın bana
Engeline takılıp köstek tarayıp sordum
Islak hatıram erken saki dolmadın cana.

Menekşenin moruna ahkam kesiyor riya
Zor fasıla arası falından çıkmamışım
Düşlerimin zoruna namert esiyor rüya
Yürek sıla narası alından bıkmamışım.

Anka'ya yolum düşse yardım eder mi bilmem
Zemherin kıyamı dar yettiğince çekersin
Sinesi odda pişse zalim heder mi bilmem
Ay/arında ayaz har ettiğince ekersin. 

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..