Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Duyarlı Türk halkıma duyurum.

Duyarlı Türk halkıma duyurum.
 

Bütün çocuklar hepimizin.



Ben içimizden biri olan bir hasta için bir duyuru da bulunmak istiyorum.

Okan Sönmez, 20 yasında lösemi (kan kanseri) hastası,

GATA Tıp Fakültesi'nde yatıyor, hayatta kalmak için her gün en iki ünite trombosite ihtiyacı var.

Ama kan grubu

B rh (-) (negatif) olduğu için ailesi kan (daha doğrusu

trombosit) verecek donör bulmakta zorlanıyor.

Babası Hayrettin Sönmez insanların ilgisizliğinden yakınıyor.

İşyeri olan İstanbul Büyükşehir Belediyesine yaptığı başvuruya 30 bin çalışan arasından sadece 3 kişi cevap vermiş.

Oğlunu yaşatabilmek için varını yoğunu ortaya koyuyor.

Eğer siz veya bir tanıdığınız B Rh (-) negatif kana sahipseniz.

Lütfen Hayrettin Sönmez'e ait

0535 744 87 10 numaralı telefonu arayın.

Orada yatan sizin çocuğunuz veya kardeşiniz olabilirdi.

Not: Trombosit kanin pihtilasmasina yol acan bir maddedir.

Kişi trombosit verdikten 3 gün sonra yeniden trombosit verebilir. Sağlıklı bir insan yilda 24 kez trombosit verebilir.

Kandaki trombosit ayrıştırılması işlemi yaklaşık 50 ile 70 dakika arasında sürmektedir.

Eğer bunu yapamıyorsanız en azından mouseunuzu bir kaç kez tıklatarak bu gence yardımcı olabilirsiniz.

Unutmayınız, bu siz, ya da kardeşiniz veya çok sevdiğiniz birisi de olabilirdi!


Umarım Hepimizin Birer Yardımı Dokunur.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..