Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Duydum ki birinden...

Duydum ki birinden...
 

Duydum ki birinden hâlâ aklındaymış!
Sökememişsin yüreğinden henüz onu
Nasıl umudun var daha anlamak zor
Dalmışsın derine istersen orada da sor
 
Duydum ki birinden hâlâ beklermişsin!
Bir ses eder bana diye dinlermişsin…
Boşa kulak misafiri olma sahipli sözlere
Her söz sahibini bulur sen yontma kendine
 
Kimden duydun ki hâlâ şarkılar sana?
Her sesi alma üstüne sonra incinirsin!
O artık çoktan söylemektedir kendi şarkısını
Letafet içinde ve yudumlarken şarabını
 
Duydum ki birinden hâlâ umudun varmış!
Sana “Dest-î izdivacınıza talibim” der diye
Dest-î mest-î yok! Testi de çatladı yapışmaz
O bahçede artık sana “Gül”ler yetişmez
 
Duydum ki birinden hâlâ o kalbindeymiş!
Onun kalbinde değilsin ki aldatma kendini
O zevk-î sefa içinde yaşamaktadır hayatını
Sen de artık boşa bozma asabını…
 
Duydum ki birinden hâlâ aklındaymış!
Boş düşünceler yerine hayıflanman lazım
“Ne yanlış yaptım?” diye düşünme zamanıdır
Bunun cevabı; yalanlarınla vuslattan oldun sen…
 
 
Bojidar Çipof
10 Aralık 2010  Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..