Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Vermiyorum sana şiirimi

Duydum seni!
 
Bana birkaç mısra yaz dedin?
 
Hadi bana bir fikir versene
 
Söyle, mevzusu ne olsun yazılacak satırların?
 
Çiçekler ve ağaçlar mı yoksa kuşlar mı olsun?
 
Ya da bülbülden başlayıp meyle mi bitsin?
 
Bir de mehtapta vuran yakamozlar var…
 
Genelde mısralar böyle dizilir şairin içinden
 
Bazen uzakta bir şehir ya da bir sahil beldesi
 
Halikarnas’a âşık olup kalan da var kaçan da
 
Ya bir yeri çok sevmiş ya da bahanesidir bu
 
Aslında sebep belki gözden belki belden gelir
 
Kimi ince bele vurulur kimi buğulu gözlere…
 
Birileri, hep bir nedenle yazmış bu güne değin
 
Akmış dizeler ruhun coşkusuyla alt alta sıralı
 
Sebep çoktur zira insan da çok bu Dünya’da
 
Milyar kere insan, milyar kere öykü etmez mi?
 
Sen demin bana birkaç mısra mı yaz dedin?
 
Bak bir sözle buradan ne çok mısra çıkarttım!
 
Ben biliyorum aslında sen ne kuş ne de çiçek,
 
Ne bülbülün çilesi ne de neyin buğulu sesini,
 
Hatta yakamozlar altında Adalar sahilini de
 
İstemiyorsun...
 
Ben biliyorum ne istediğini ve ne beklediğini!
 
Ama yapamam, sana ve bana yazamam
 
Sen ve ben için yazabilmek artık mümkün değil
 
Yoksa bu son umudun mu?
 
Mısralardan bir yol mu bulmaktır gayretin?
 
Artık boşadır bu çabalar zira bende saik yok!
 
Öylesine tepkisizce dinliyorum seni şu anda
 
Yüzüme de baksan göremezsin ne var içimde
 
Gözlerim kısık anlayamasınlar diye içimi
 
Ama sağ ol çünkü yine de yazdırdın sen bana
 
Ancak bunlar sana değil!
 
Vermiyorum sana şiirimi!
 
 
Bojidar Çipof
11 Aralık 2010 21.30 Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..