Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Duyuyor musun yosun kokularını?

Duyuyor musun yosun kokularını?
 

Otobüs hikayelerini seviyorum.Bir otobüs camından dünyayı görmeyi, anlamaya çalışmayı...
Yağmur damlaları cama çarparken insanların, hayatlar gibi akıp gitmesini seviyorum su damlasında…
O su damlasında büyüyen ışıkları, o ışıklarda yaşanan hayatları düşlemeyi…
Rüzgarın sızısıyla eğilen ebem kuşağını ve…

Camların ardında izlediğim yollara, evlere dair hikayeler anlatmayı…
Gülümseyen hikayeler anlatıyorum merak etme!

Asmıyorlar suratlarını, gözyaşı dökmüyorlar…

İllaki olsun diye, masal anlatmıyorum bak!

Anlattıklarım hikaye!…

Bir türkü duyulur yanık mı yanık!
Cumbalı evlerde hala bakılır mı sardunyalar? Hani o kırmızı olanlarından?

Kokusuzlar bilirim.


Soluk evlerde sarılmalar ne güzeldir .
Yeşeren sümbüller kokutur evleri hasret duyarak.
Saatler durur aşka inat, sevdaya inat!...Ve ben unuturum.

Islıklar duyulur karlar yağarken…
Asi bir nehrin coşkun selinde can çekişen Toprak Ana, küser sulara…
Duyarım iniltisini gölgesiz anıların…

Sen de duyuyor musun?

Duyguların izleri var yüzünde, evler de anıların tutsaklığında...
Öyle inan!

Öyle!…

Deniz kokar bahçe duvarları, yosun kokar odalar…

Sen duyuyor musun yosun kokularını?

Hayır mı?

Ben niye duyuyorum?

Niye?...

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..