Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Yüreğine toprak kokusu sinmiş, çocuklarım var benim…

Yüreğine toprak kokusu sinmiş, çocuklarım var benim…
 

Sizi çok seviyorum.


Yüreğine toprak kokusu sinmiş, çocuklarım var benim…

Badem ağaçlarının çiçek açtığı yollarda bilmem kaç kilometrelik yolu yürürken, gülümseyebilen...

Karıncaları izlerken gelin olan, damat olan çocuklarım var.

Kırık kalbini kendine saklayan, avuçları bebek kokan…

Arka cebinde kuş lastiği olup, elleri nasırlı büyüklerim var...

Gül yüreklerinde su damlasıyla yaralar açılıp, ceviz ağacı olmaya çalışan ve olan çocuklar onlar…

Kır çiçeklerinin arasına sıkışmış binlerce sevgi sözcüklerim var benim…

Çok şükür ki bunu duyabilen nacizane bir yüreğim…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..