Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Yılbaşı
 

E-Günlüğün yeni yıl dilekleri

Her yeni yıla girmeye hazırlandığımız da, içimiz kıpır kıpır olur, yeni bir yıl olacağına kendimizi inandırır ve sanki her şey bir gün de değişecek sanarız. Sanmakla da kalmayıp, olmadık dileklerle takviye yapmayı da ihmal etmeyiz. Çoğu dilekle gerçekleşmediği halde bu konuda öğrenme yeteneğimiz devreye girmez ve her sene yeniden benzer dilekleri yineleriz... (umutsuz vakayız) Henüz bunun tedavisi yok. Bilim adamları bu konuda gece gündüz çalışıyorlar. Bir şey bulurlarsa, mutlaka benim haberim olur. Şimdi yazdıklarımla çelişkiye düşüp dileklerimi sıralamak istiyorum...

Her yaşım için bir dilek... (hangi Dilek, Dilek kim, ben tanıyor muyum?

Merhaba e-günlüğüm. Üzgünüm ama benim de yeni yıl da dileklerim olacak...

1- Dünyanın en zengin kişilerinin (30 milyon kişi) varlıkları, 6 milyar, 9 yüz yetmiş milyona dağıtılsın.

2- Küçük kızlara tecavüz edenlerin poposuna, bir demir çubuğun bir tarafı ateşte kızdırılıp, kızdırılmayan tarafı sokulsun (tutup çıkaramasın diye)

3- Ülkemiz bu hükümetten kurtulsun.

4- Artık ekonomik krizler olmasın ve sürekli iş değiştirmek zorunda kalmayayım.

5- Boss ve Linda konuşmayı öğrensin.

6- Su, elektrik, doğalgaz, telefon hizmetleri bedava olsun.

7- Bütün savaşlar dursun, kimse öldürülmesin.

8- Böylesi gelişmiş bir dünya da açlıktan ölenler olmasın.

9- Benim gibi evi olmayanlara gökten birer adet ev yağsın. (müstakil olursa sevinirim)

10- Rakı ve diğer içkilerin üzerinde ki anormal vergiler kalksın, fiyatları yarıya insin. Bir alana bir bedava verilsin.

11- Polislere, milletvekillerine, askerlere ve tüm devlet memurlarına, hatta Başbakan'a maaşlarını vatandaşın vergilerinden aldıkları ve bu yüzden vatandaşlara çok iyi davranıp, çok iyi hizmet etmeleri gerektiği öğretilsin...

12- Doğru dürüst alt yapı hizmetleri verilsin ve yollar bir daha kazılmasın.

13- Bu ülkenin insanlarının da, diğer gelişmiş ülke insanları gibi insanca yaşamaya hakkı olsun.

14- Orman yakanlar yakılsın, ağaç kesenler, kesilsin, hayvanlara kötü davrananlara, aynı şekilde kötü davranılsın.

15- Birisi insanlara ilaçların hiç bir işe yaramadığını duyursun.

16- Sevgililer günü, Anneler günü, Babalar günü kaldırılsın, Sevgilisiz, Annesiz, Babasız olanlara hediye alınsın.

17- Asgari ücret 5 bin ytl olsun

18- Gasp, yan kesicilik, kap kaç, bıçaklama, elle taciz gibi adi, yüz kızartıcı suçların cezası, yapanın yüzünü ateşle ömür boyu kızartmak olsun.

19- On sene çocuk doğurmak yasaklansın, bedava spiral dağıtılsın.

20- Petrol artığı kanserojen ürünler dünya üzerinden kaldırılsın.

21- Kanser, aids, ebola, kkka (kanamalı kırım kongo), kuş gribi, allerji vb. hastalıkların teknolojinin ve kapitalizmin satın aldığı bilim adamları tarafından tıbbın hizmetine sürüldüğü açıklansın.

22- "Sigara sağlığa zararlıdır" safsatasından vazgeçilsin.

23- Dört katın üzerinde bina yapılmasın ve bütün malzemeler doğa ile uyumlu olsun.

24- Sebze meyveler de, suni gübre ve hormon kullanımı yasaklansın. Kullananlara suni gübre ve hormon yedirilsin.

25- Yalan söyleyen politikacılar yere yatırılıp, keçiler tarafından yalatılsın.

26- İnsanlar doğru kişiyi bulsun ve sık sık evlensin diye, evlenme ve boşanma işlemleri kolaylaştırılsın.

27- Silah üretimi yapan ülkeler silahsız kalsın.

28- Havayı kirleten ürün imal eden firmaların sahipleri kısır olsun.

29- Hayvanlar üzerinde deney yapan ve gereksiz açıklamalar yapan bilim adamlarının dillleri tutulsun.

30- Kaynanalar gelinlerini, kızları gibi sevsin.

31- Kan davasına inananlara kan, namus davasına inananlara namus dersi verilsin.

32- Kadınlar da dört erkek alabilsin.

33- Çocuklar okula gönderilmeden, aileleri tarafından eğitilsin.

34- "sevgi", "aşk", "mutluluk" gibi konuları tanımlamaya çalışılmaktan vazgeçilsin.

35- Önüne gelen, iyice düşünmeden "seni seviyorum" demesin, diyorsa ve sonra sevgisi nefrete dönüşüyorsa, falakaya yatırılsın.

36- Dünya ülkeleri birleşip "sosyalizt" rejimi oluştursun. Olmazsa "komünizm" i denesinler.

37- Haftada iki gün bütün iş yerleri kapalı olsun, haksız rekabete son verilsin. Haksız rekabet yapanların, hakları kırbaçla bildirilsin.

38- Çocuklar ve gençlere iyi davranılsın. "onlar ülkelerin geleceğidir" öğretisi tüm yetişkinlere verilsin. Öğrenemeyenlere tuzlu su içirilsin.

39- Hayvanları kısırlaştıranlar kısırlaştırılsın.

40- Başbakan ve bütün bakanların ağzına bant yapıştırılsın ve konuşmaktan başka ne işe yaradıkları gözlemlensin.

41- Tayyip Erdoğan bu ülkenin, Haydar Dümen'e çok şey borçlu olduğunu bütün tv kanallarından itiraf etsin.

42- Kadınlar erkekleri, Erkekler kadınları anlayamadıklarını söylemekten vazgeçip anlamaya çalışsınlar. Anlamayanlar eşcinsel adasına gönderilsin.

43- İsrail ve İsrail gibi ülkelerin yöneticileri, Gazze'de yaşamaya mahkum edilsin.

44- Hayat kadınları, eş cinseller, travestiler ve benzerleri, devlet memuru kadrosuna alınıp, çalışma şartları düzenlensin ve gelecekleri garantiye alınsın.

45- TBMM kapalı go kart pisti yapılsın. Yapılamıyorsa Hipodroma çevrilsin.

46- Yağan bunca kar ve yağmura rağmen, susuzluk çığlıkları atıp rant elde etmeye çalışanlar susuz kalsın.

47- Fareler üzerinde deney yapmaktan vaz geçilsin. Deneyler deney yapanlar üzerinde yapılsın.

48- Ehliyet kurslarında ki direksiyon dersi veren hocalara, araba kullanması öğretilsin.

49- En önemlisi: Artık dünya ya kadınlar hakim olsun ve onlar çalışıp ev geçindirsin. Erkekler evde oturup ev işleri yapsın. Elektrik, su, doğalgaz, apartman gideri, sabit telefon, adsl, ev kirası, dükkan kirası, cep telefonu, stopaj, kdv, kurumlar vergisi, geçici vergi, motorlu taşıtlar vergisi, sigorta, kasko, muhasebeci, kredi kartı, ödemelerini hesap etmekten ve günü gelmeden ödemekten bitap düştüm. Bunları yaparken iyi ve sorumluluk sahibi, eşine ve evine bağlı bir erkek olarak görevlerimi yerine getiremiyorum... (nakış, örgü, dikiş, temizlik, yemek gibi bütün ev işlerini çok iyi bilirim)

Merhaba e-günlüğüm; Dün gece her gün gibi biten günün ardından yeni gelecek günü bir şişe şarap içerek kutladım. Aklıma yeni yıl dışında herkesin benim gibi yapmasını önermek geldi. Yeni yılı nasıl kutluyorsak, yeni günü, yeni haftayı ve yeni ay'ıda aynı şekilde kutlayalım.

Sabah kar yağışı eşliğin de iş yerine geldim ve hareket başladı. Ta ki saat 14:00'e kadar. Hiç durmadım desem yeridir. Öğle yemeği saatinde siparişlerimiz geldi ve kamyonu boşalttık. Tam yemek yiyecektim ki yine telefonlar çalmaya başladı. Trafik bir rezalet. İnsanlar kendilerine işkence yapmak istiyor ki araba ile trafiğe çıkmışlar. Tam anlamı ile bir işkence.

İngiliz modacı bir bayan abonemden ilk kez yüklü bir bahşiş aldım. Tam yirmi ytl bahşiş verdi ve beni öperek yeni yılımı kutladı. Ben ona bir şey yapamadığım için çok utandım, mahçup oldum, yüzüm kızardı. (yalaaan) Neyse, Trafik rezalet diyordum. Siparişlerden değil ama trafikten çok yoruldum. Fabrikalar kapanıyor ama kriz daha kimseye yansımamış pek anlaşılan. Şu anda her yerim ağrımaya başladı. Akşama kadar ağrılarım geçecek biliyorum. Çünkü göbek atacağım. Gençlere söz verdim.

Yeni yıla evde giriyoruz e-günlüğüm. Beklerim. Pek yetişkin ahbabımız olmadığı için, yeni yıla gençlerle birlikte girmeye karar verdik. Onlara yemekler, pastalar, kekler hazırladık. Yılbaşı ağacı alıp süsledik. Değişik sürprizler hazırladık ve hep birlikte genç bir şekilde yeni yıla gireceğiz. Her şey tamam, eksik yok. Boss ve Linda için gece yarısı bol etli kemik hazırladım. Saat 00:00 da vereceğim. Artık yeni yıla girebiliriz. Zaten ben iş yerinde yeni yılı limonlu çay içerek kutlamaya sabah başlamıştım.

Değerli e-günlüğüm; bu gün gerekli yerlere iletmen için sana günlük ile birlikte bu maddeleri sıraladım. Umarım en kısa zamanda konu ile ilgili şahıslara ulaştırırsın. Senin ve yatak odama girip, özel eşyalarımı karıştırarak seni okuyanları, yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesini ümit ediyorum. Bir daha ki sene görüşmek üzere. Hayatta
en çok SAĞLIKLI olmayı seviyorum. Gerçek mutluluk sağlıktır, gerisi bomboştur...

Değerli e-günlüğüm; Akşamın karanlığı yüzünü göstermeye başladı. Akşam yemeğini çok az yedim çünkü, gece yarısı nasılsa yiyeceğiz. (hiç adetim değildir ama bazan kuralları bozmak zorunda kalıyorum) Şimdi herkes yeni yıl telaşındadır. Seni göndereyim de sakin sakin dur yerinde. Yarın dükkanı açmak isterdim ama kalkabileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden yazışamayacağız. Sanırım yeni yılın ikinci gününde yazışırız... Hoşçakal.

Biliyor musun: Columbia'da gelinin annesi, gerdeğe giren çiftin, yatağının kenarında oturarak, ilk ilişkiye şahitlik ediyor muş... (yok daha neler)
Çirkin söz: (bu gün "çikin söz" yok:))
Güzel söz: "Mutluluk ve huzur dilemiyorum bundan böyle. Öğrendim ki Mutluluk, huzur ve neş'e kaypakmış, dönekmiş... Sağlığınız bozulduğunda yanınıza uğramaz, sağlığınız iyi ise yanınızdan ayrılmazmış. Tıpkı iyi günde yanınızda olup, kötü gününüzde sizi terkeden arkadaş gibiymiş... Akıl ve beden sağlığı diliyorum herkese, tüm arkadaş ve dostlarıma, tanıdık, tanımadık blog yazarlarımıza, Sağlıklı Nice Yeni Yıllar..." BBY (Bu Blogların Yazarı) HZS

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..